Gjest Skrevet 2. april 2006 #3 Skrevet 2. april 2006 Ser ikke så mange av dem jeg.....(?) men man legger jo godt merke til de få som gjør det. Uansett er det jo bare å overse. Akkurat som barn vettu - ikke gi de oppmerksomhet, da "blåser" dem seg bare mer opp
Anonym ;) Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 Vi har kranglesiden. Vi skulle også hatt en side hvor vi kunne vært anonyme, og så skulle det vært slik at nickene våre vistes på alle de andre sidene. Blir så rotete når det blir to,tre,fire pysete anonyme i en og samme tråd.
Gjest Skrevet 2. april 2006 #5 Skrevet 2. april 2006 Helt enig! Syns det uansett er synd at noen bruker dette forumet til å sleng dritt, jeg. Alle prøver vi vel å gjøre det beste for barna våre, og om noen gjør ting på en måte som andre er uenig i, så er det noe vi som voksne mennesker må respektere. Dette bør være et sted hvor ALLE spørsmål skal kunne stilles, og man skal kunne få svar som hjelper eller trøster, og ikke som skaper enda mer usikkerhet!
Mamman til M&E Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Vi får bare overse de anonyme som slenger drit. Jo mer vi svarer dem, jo mer liker de seg. Vet det er vanskelig men vi får prøve iallefall :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Gi beskjed til moderator at en ønsker å få bort anonymknappen da.Kanskje det går med masivt press
babyandme Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Kunne ønske moderator kunne vært mer synlig.. Mange har jo klaget over dette med disse anonyme i lang tid nå(bl.a.på "Ris og ros"-siden) men ingenting skjer.. De mister jo medlemmer hele tiden pga at det er så utrivelig her til tider. Nesten som jeg begynner å lure på om de sjekker nettsiden i hele tatt.. Kanskje hver jul..? ja,ja.. *litt irritert*
Gjest Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Kanskje noen burde sett når innlegget egentlig er fra?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 hm,gammelt innlegg,ser jeg,men like aktuelt den dag i dag,det er jo litt skremmende at det har vært slik hele tiden da,at ikke moderator har klart å gjøre noe.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #12 Skrevet 25. august 2007 Er det bedre at folk med nick slenger dritt?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 25. august 2007 #13 Skrevet 25. august 2007 Ja,for da vet du hvilken nick det er og kan bedre forsvare deg,siden du kanskje har kjennskap til personen,eller hatt diskusjon med denne før. Desuten er det ikke så mange som slenger dritt når en må stå frem med nick,da sier en kun det en tørr å stå for og tørr en stå for det en sier,så er det helt ok å si det mener nå jeg da.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 25. august 2007 #14 Skrevet 25. august 2007 Du kan jo være like anonym bak et nick da, så jeg ser liksom ikke helt problemet..?
Moderator Hannah Skrevet 25. august 2007 #15 Skrevet 25. august 2007 Vi oppfordrer stadig våre brukere til å tipse oss om konkrete innlegg de mener burde vært fjernet, og helst ønsker vi slike tips på mail til [email protected]. Vi har ikke kapasitet til å lese alt som postes på våre sider, men foretar noen stikkprøver. Når det gjelder diskusjoner om hvorvidt det skal eller ikke skal være mulig å poste anonyme innlegg, så vil det aldri bli fullstendig enighet om dette. Vi ønsker at brukerne noen steder skal ha denne muligheten, fordi det ofte kan være forhold man ikke ønsker at de som "kjenner en" skal vite at en sliter med eller er opptatt av, og da gir muligheten til fullstendig anonymitet rom for lufting av følelser og tanker, noe som kan være svært verdifullt. Slik vi ser det, kan de brukerne som ønsker å gjøre dette til et best mulig nettsted, bidra til det gjennom å kontinuerlig gi oss beskjed om ting de reagerer på, slik at vi kan vurdere de enkelte tilfellene og forsøke å få "vanskelige" brukere til å skjerpe seg (noe som dessverre ikke er mulig i alle tilfelle). Fortsatt god helg:-)
babyandme Skrevet 25. august 2007 #16 Skrevet 25. august 2007 Såklart kan folk være like anonyme bak et nick dersom de velger å ikke ha profil.. men flere med nick har lagt ut bilder av seg og fam.på profilen sin og gjerne møtt andre på bim-treff o.l. Så på den måten blir det ikke så anonymt. Jeg mener det burde kun vært EN side for anonyme.. den kunne blitt brukt til folk med pinlige spm og de som eeeeeelsker å være anonyme og er blitt avhengige av å slenge ut sin frustrasjon mot andre(tror egentlig "mobberne" ikke gidder det mer da, for det blir ikke så spennende for dem lenger!) Så kan jo folk med nick komme med pinlige spm, har de ikke profil med bilder er det jo ingen som kan gjenkjenne dem uansett:) Alt i alt tror jeg faktisk det ville lønnet på denne måten, hadde blitt mye mer harmonisk inne her! Klart-vi har alle våre meninger med nick også.. men da blir det litt mer seriøst hvertfall. Min mening:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå