Gå til innhold

Noe galt???


*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10

Anbefalte innlegg

Merker man om noe har skjedd eller har gått galt under urinprøven man avlegger hver gang hos lege/jordmor??? At de kan se det der i tilfelle.....

Bare lurer....magen vokser litt og litt, men jeg kan fortsatt ikke kjenne noen livmor når jeg ligger på magen, og er litt urolig....vet ikke helt når man skal kjenne den heller.

Er 11+4 no.....

Har ikke hatt blødninger, men litt vondt i venstre side, akkurat som sting egentlig....

Håper på svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på du trenger å være urolig... livmora kommer som regel ikke om før etter uke 12... jeg er omtrent samme som deg, og jeg kjenner ikke livmora heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmora kjenner du ikke før i uke 14-15. Da skal du kunne kjenne den når du ligger på ryggen og kjenner etter.

 

De stinga du snakker om på sida er båndene i livmora som strekker seg fordi ting vokser...Helt normalt....

Du kan ta det helt rolig.... Sånne stikninger hadde jeg og når jeg var i uke 12..Dert går over etterhvert, og kommer sjeldnere.....

 

Kos deg med graviditeten!!! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinen din sjekkes for HCG("graviditetshormoner"), sukker og om du har urinveisinfeksjon. Kjenner selv ikke min egen livmor når jeg ligger på ryggen, selv om magen min har blitt endel større.. Må ha litt trening for å vite at det er livmoren en kjenner. Eller kanskje du også har bakoverbøyd livmor, slik som meg. (Kjenner livmoren senere da) Har også vondt i magen fra tid til annen... Du bør iallefall fortelle jordmor/lege ved neste besøk om smertene dine.

Men foreløpig - ta det med ro og kos deg på lørdagskvelden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+6 selv og kjenner heller ikke livmora, kjenner det strammer seg der nede men kan ikke føle den med hånda enda.

Jeg tror de kan se ganske mye ut av en urinprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten i uke 24 nå, sneik meg inn fra 2 trimester og svarte på denne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de ser ikke på urinprøven om barne er dødt.. det har eg opplevd, de ser det bare på innvendigultra lyd eller at de ikke hører hjerteslagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det normalt at de "stingene" skal gjøre innmari vondt og vare lenge??

Blir sikkert nervøs for lite, men det e no så rart med det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...