Gå til innhold

Samboern vil ikke..........


*Bolle-i-ovnen*<3

Anbefalte innlegg

ta sædtest, verken hjemmetest eller hos legen... han sier han tror han skyter me løsskudd, men han vil ikke ta noen test... vi er inne i 7 pp nå og jeg har tatt el tester osv..... men nå sier han bare dette er dumt... hva gjør jeg....???

Er så fortvila nå *SNUFS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg :)

Med vårt første barn tok det LANG tid. Nærmere 2år !!! (uten lege besøk,el tester osv).

Nå har vi prøvd i 9mnd.

Har du vært hos lege/gu ?

Her hvor jeg bor vil legene først skjekke kvinnene,og deretter mennene.

Jeg har nevt det for sambo jeg også ang hjemmetester,men han høres ikke så positiv ut.

Kanskje er grunnen at hvis de får negativt svar,så er liksom alt håp ute ?!?!

Jeg mener at vi kvinner har en mer "stå på"vilje. Og vi har blitt skuffet mer en 1 gang ang graviditetstester osv...Det er nok vi som klarer å holde mote oppe selv om det kan være tungt.-også får vi jo god trøst fra mennene våre da. Hadde min mann fått negative svar,så hadde det nok vært vanskligere for meg å trøste han,enn det er for han å trøste meg...

 

ble masse kluss dette her,men...

 

Dere er jo *bare* i 7.pp,og før du vet ordet av det,så sitter spira :)

 

Ønsker deg masse lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd :-) Har ikke vært hos gyn/lege ennå, men jeg prøver wild yam nå for og se om det kan hjelpe noe, har tenkt litt på homeopat eller fotsoneterapi, men vet jo ikke hvorfor det tar så tid... for alt jeg vet så "trenger" det jo ikke og være noe.... men det er så lett og tenke negativt.... slutta på p pillene for 7 mnd siden oxo, de sier jo det kan ta 1 år før kroppen er i balanse igjen og jeg har uregelmessig mens ennå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...