Gå til innhold

Er det sant????Enda en gang...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde Ma i uke 16 i fjor. Har derfor vært nervøs og litt ekstra engstelig dette svangerskapet. Har blitt fulgt godt opp med ultralyd flere ganger frem til uke 14. Nå bare gledet jeg meg og ventet på den vanlige ultralyden i neste uke.Er 17 uker nå. Fikk litt småvondt i magen så jeg ville bare ta en ekstra sjekk for å se at alt var greit med den lille. Legen fant ikke fosterlyd med dobler så hun prøvde ultralyd. Hun mente at hun 95 % så hjertet banke, men jeg slo meg ikke helt til ro for jeg så ingenting og jeg hadde sett det flere ganger tidligere i svangerskapet. Ble henvist til KK. Etter mange timers venting blant andre høygravide fikk jeg endelig komme til hos legen med ultralyd. Her fikk jeg beskjeden jeg aldri hadde trodd jeg skulle oppleve å få flere ganger. Ingen bevegelse og fosterlyd. Etter målene har det dødt for to-tre dager siden. Magen var akkurat begynt å vokse nå og jeg gledet med sånn til neste uke og den vanlige ultralyden.. Er bare ufattelig trist og oppgitt nå. Skjønner ikke hvordan det kan skje to ganger på ett år. Har tross alt fått to friske barn med samme mannen... Nå gruer jeg bare noe helt forferdelig til å føde den ut... Forrige gang hadde jeg utskrapning. Da hadde det vært dødt en stund og var mindre. Har vært få fått en tablett idag som skal gjøre at kroppen slutter å produsere graviditetssymptoner. Om ikke kroppen ordner opp selv skal jeg ned på KK mandag morgen for å få piller som gjør at livmoren trekker seg sammen og babyen blir støtt ut. Tøft dette her!!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Så ufattelig trist at du må oppleve dette en gang til. Vet jo bare så alt for godt hvordan det føles å få den beskjeden om at det ikke er liv lenger (mistet selv ved MA i uke 18 i nov, og hadde da fra før av to flotte svangerskap bak meg).

Å måtte oppleve dette 2 ganger er jo helt forferdelig!! Føler virkelig med deg, og håper at du har folk rundt deg som du kan snakke med, gråte til og være sint og frustrert til. Akkurat nå føler du nok ikke at livet er rettferdig, og det er det jo heller ikke...

Ikke så mye en kan si som hjelper akkurat nå, men sender deg en stor trøste-klem. Håper virkelig at det du skal igjennom nå, går mest mulig smertefritt og fort, slik at du får tid til å bearbeide sjokket og sørge over tapet av babyen din. Tenker på deg...

Lenke til kommentar

Dette er så grusomt at jeg ikke har ord.. Og trøst blir desverre mager.. Det er helt umenneskelig at man skal måtte oppleve slikt to ganger, og så sent i svangerskapet. Har selv hatt 2 MA (uke 10 og 12, døde i uke 8+3 og 8+4) så jeg vet _litt_hvordan du har det, men dette du nå opplever må være svært svært tøft som du skriver.

Ønkser deg og mannen lykke til gjennom dette, og håper dere klarer å komme dere gjennom dette på en nogenlunde måte.

 

Stor klem

Lenke til kommentar

Har ikke ord - men syns forferdelig synd i deg nå! Dette skal bare ikke skje!!!

 

Vil bare sende deg gode trøsteklemmer og ønske deg masse lykke til med tiden du har foran deg - ikke gode følelser du jobber med nå - det vet jeg =(

 

Tanker fra,

Lenke til kommentar

Man vet ikke hva man skal si, bortsett fra at det var utrolig trist å høre....

Men tenk på at du har to barn å kose deg med til det blir din tur igjen...fattig trøst...jeg vet men.....:(

 

Jeg føler med deg...har også vært igjennom en MA, riktignok ikke så "sent" i svangerskapet men....

 

Sender over noen gode tanker.

 

Klem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...