Gå til innhold

Jeg trenger svar..! Angående ultralyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle gravide.. Jeg lurer på hvorfor det er så mange som får ultralyd så tidlig? Jeg er 8 uker på vei..skal til legen i neste uke,og jeg lurer på om jeg også kan få ultralyd så tidlig? Har så fryktelig lyst å se min lille baby! Dette er min første,så jeg er så utrulig spent.... Pliiis svar meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Noen får det pga tideligere sa eller ma'er.

Hvis de er veldig bekymret.

Blødninger

Arvelige sykdommer osv osv

 

Jeg har ikke vært til ul er 10+6 i dag og skal ikke på ul før 31 mai da erjeg i uke 20 lenge å vente men gleder meg masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle har jeg bestilt privat ul i slutten av neste uke ( er da i 9.uke) pga at jeg må få dette bekreftet... Har en veldig redsel for at ikke alt er som det skal. Har utrolig lite symptomer ( ingen egentlig) og hele meg er bare en nervøs klump egentlig....

DERSOM alt er fint så håper jeg at jeg klarer å slappe litt mer av etter ul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr 1 var jeg bare til UL i uke 19. Har vært til tidlig UL i uke 5/6 og uke 8 pga Missed Abortion for endel mnd siden og fordi jeg har hatt lette blødninger denne gangen også.

Det er vel kanskje ikke god nok grunn å ha veldig lyst til å ta en liten titt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte meg privat ultralys når jeg var i uke 11.. Det var veldig fint å se den lille, som hadde det bra inni magen!

 

Hvis du bekymrer deg for noe, og har råd til å bestille privat ultralyd så gjør det!

 

Er helt opp til deg om du vil bruke penger på det! Men du bør nok vente til du er litt flere uker på vei, vet ikke om man ser så veldig mye når man er 8 uker.. Jeg så at det var en liten baby der når jeg var det..

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på første ultralyd i morgen og er da 12+5 denne timen har jeg bestilt selv hos privat lege som tar ca. 800 for det. Jeg ønsket dette selv for å få bekreftet at det er liv der inne. Jeg spurte fastlegen min om sjansen for å få den vanlige ul litt tidligere enn vanlig siden jeg opplevde en sa i september, men det var ikke grunn nok til å få tidligere avtale på sykehuset, skal ikke dit før 19 mai. Så lenge klarer jeg ikke å vente, betaler det heller selv da. Gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...