Gå til innhold

Libero klubben??


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd at de har meldt seg inn og ikke fått den velkommspakken? ? Nå er det jeg og 2 venniner som meldte oss inn i november og har ennå ikke fått velkommspakken eller lettere sagt du får en gave me bleie prøver å forskjellig gratis småting i når du melder deg inn. Er skikkelig skuffa over libero...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meldte meg inn der for 3 måneder siden for tuppa i magen, men enda ikke fått noe. Var medlem med datteren min og, fikk 3 pakker, og så stoppa det plutselig opp. Er vel sånn det blir når det er gratis klubb, men utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, samme med meg, 2 mnd siden jeg meldte meg inn, har ikke hørt noenting..skuffende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meldt meg inn på nettet for mange mnd siden, og trodde jeg var med i trekningen av div premier hver mnd ....men neida.......da jeg ringte dem etter mange uker hadde jeg ikke blitt registrert engang.......har heller ikke sett noe til gratisprøvene.......

tror jeg driter i hele liberoklubben jeg.....klarer meg fint uten dem........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et velkomstbrev ca en mnd etter at jeg meldte meg inn med noe reklame og sånn i ... ikke bleier eller andre ting! Det sto det at jeg kom til å få litt nærmere termin!

Men det ser nå ut som det er jeg av oss som har blitt riktigst behandlet til nå! ...

Kjipt at de ikke holder det de lover :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig at alle får forskjellig ... og at noen ikke får noe i det hele tatt ...

Useriøst spør du meg!

Jaja, får trøste oss med at det er en gratisklubb!

Jeg tenker at det som dukker opp dukker opp ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var med med forrige mann, han er 2 nå, så nå er vi ferdige, men det jeg skulle si var at jeg var fornøyd.

Tror jeg fikk alle pakker, med bøker og diverse vareprøver, og når jeg svarte på spørreundersøkelsene, så fikk jeg den premien jeg var lovt.

Veldig dumt at det er så mange som er misfornøyde da, men det er jo ikke rart med den (mangelfulle) behandlinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noe velkommsbrev fra dem og ett blad,men ikke pakken. sendte jo inn den slippen og der sto det at du skulle få med bok,bamse,bleieprøver,body osv. Tenkte jeg skulle sende dem en mail og kjefte litt,,hehe:) Så nå nettopp klikket jeg meg inn på pampers og der skal du jo få en kjempe fin pakke av pampers og apoteke,så på mandag skal jeg ned å hente den,fikk en kode så jeg må oppgi da.Håper pampers er litt mer pålitelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også meldt meg inn og bestilt den pakken hos Pampers :o) hehe ... Tror du at det holder å bare ta med seg den koden når jeg skal hente pakken på apoteket? Printeren min virker SELVFØLGELIG ikke! :o(

Bra det brevet du har skrevet til Libero Melanie! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Printeren min virker heller ikke, jeg tok med kun koden, å det gikk det ! kjempespennende med slike pakker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...