Gå til innhold

Juni: hvor mye melk får deres bebiser i løpet av dagen?


mamma`n till aleksander

Anbefalte innlegg

jeg ammer fortsatt, men tror ikke det er særlig store mengder igjen. hvor mye melk får deres bebiser i løpet av dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ammer ca 2 ganger om dagen..noen ganger 3 ganger.

Ellers får hun bare vann utenom..men det er jo melk i grøten da,og det får hun morgen og kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ammer stort sett 1 gang om dagen, noen ganger 2. Vi bruker 1,5 dl vann til grøten, morgen og kveld. I tillegg pleier jeg å gi 1-2 dl MME.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer også 6-8 ganger i døgnet. Får pupp ca. i sekstida, nitida, rundt 12, 15, 19, 02 - og så kan det bli en pupp eller to utenom dette også ved behov. Men vanligvis er det vel 6 ganger i døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer ca 4- 5 ganger per døgn. Han får pupp kl 05, 11, 14, 18 og av og til mellom 05 og 11. Ellers drikker han vann til alle måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, nå er Thea blitt kjempeflink, hun spiser grøt til frokost, halv brødskive til lunsj, middag og grøt til kvelds. Så nå får hun igjen pupp når hun vil, og det er jo gjerne litt til hvert måltid eller litt før, pluss at jeg synder mye om natta. Hun får når hun vil, så hun blir ofte liggende i senga vår hun da..

 

Hender hun drikker vann, men det blir helst i badekaret. Da er det gøy å få vann i kopp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...