Gå til innhold

Trøtt og fregnete etter en nydelig dag i solen:-)


Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Idag har jeg prøvd å ikke tenke på fødsel og symptomer på denne:-) Har igrunn gått kjempefint for min del, men tydeligvis ikke for alle andre. ALLE jeg møter spør om ikke det har skjedd noe ennå!!! Ser det sånn ut har jeg svart da og smilt pent..;-)

Dro på kafe og koste meg i 2 timer med gode venner og sambo. Skulle dra på kino men fant ut at vi kunne ikke bruke mer tid inne da solen bare strålte fra blå himmel. Så vi dro hjem og shinet terrassen, lagde vaffelrøre og benket oss ned i solen med røre, vaffeljern og koselige naboer som ikke maser om denne fødselen.....de vet at jeg er skikkelig lei:-)

Så satt vi ute i flere timer og nå har jeg fått masse fine fregner, flott farge i kinnene og er supertrøtt! Så nå bærer det i seng for meg og sambo. Ungene er heldigvis så store at de fikser seg selv - vi har spist god mat sammen og de synes det er helt greit at vi gamle tar kvelden:-)

Er jo ikke lenge til vi kan gjøre det, så nå skal vi nyte det!

Ønsker dere alle en god natt med søte drømmer.-)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Det hørtes sååå koselig ut. Ja en kan bli temmelig lei av alle disse uvitende som maser hele tiden. Har kokt ei kanne te og hentet kanelsnurrer fra fryseren, så skal jeg og mannen min ut på tur og kose oss sammen (ikke lenger enn på altanen, men langt nok for meg..). Har bare en dag igjen før fødsel og har bestemt oss for å kose oss sammen hele dagen i dag.

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar

Ja, dagen i går var jo bare nydelig - større sjokk da i dag å våkne opp til gråvær og snø (sorry til alle dere som IKKE bor på østlandet, men selv som utflytta trønder har jeg blitt skikkelig østlending og tror da at været på østlandet alltid skal være pent..;-)) Så alle mine planer om utflukt md ungene til parken med saft og boller får legges på is - for selv om ungene ikke akkurat lar seg stoppe av litt snø, så gjør jeg det. Aking er ikke sporten for min mave!

Tenker vi får ta noen påskeforberedelser med litt eggmaling etc og kanskje lage vaffler etterpå.

Til både Attpåklatten og Kiri ønskes en spennende og flott dag i morgen!

 

PS! Kommentaren om at nå har du da ikke lenge igjen ble forøvrig første gang sagt til meg på en fest i slutten av november i fjor... Tror jeg var i uke 14 el 15.... Er såååå lei av dette at jeg tror snart jeg vil bli voldelig ;-( Greit at nå ser da virkelig maven sprekkferdig ut, men så lenge den er der er det jo ganske unødig å stille slike spørsmål da - de ser jo selv at det IKKE har skjedd noe mener jeg...?

Lenke til kommentar

 

Vet dere, ang dette med "masing" om at en ikke har lenge igjen eller " det skjer vel snart noe nå".

Det gjorde at vi bestemte oss for ikke å si når jeg har termin. Har bare sagt til alle som spør at det er i mai. Ikke noen dato.

For sist jeg var gravid (med han det endte dårlig med) så hadde jeg det maset i to mnd før han ble født. Jeg trodde jo han kom en mnd før han gjorde så da ble jeg drit lei den masinga.

 

Så selv ikke nærmest familie vet termindato for jeg orker ikke det maset. Er jeg litt sær kanskje??

Som Gummelillan sier så SER de vel det at ikke no har skjedd når magen fortsatt er der.

 

Sikkert full av hormoner jeg asså.. som er så sær mener jeg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...