Gå til innhold

Er så lei av at noen bare skriver uinteresangt dritt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

inne på skravlesiden!!!! Bare for å komme på mest aktive bruker listen!!!!!!!! Er så plagsomt å se!!!!!!! ARGH!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kalles jo ikke skravlesiden for ingenting da...alle er da forskjellig og liker prate om forskjellige ting..praten går jo innpå der døgnet rundt bortimot så at alle innleggene er like spennende skal vell godt gjøres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om HI skal komme på lista, så bør du droppe anonymknappen...

 

Det er noen av oss som har litt mye tid, plager det deg veldig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få sagt at det kan se ut te at det innlegget var mitt, me det e det nok kje! Kor ble det av anonym??? Enig med at det er mange mennesker her ute som har div ting og tang de syns e viktige for dem sjøl å ta opp.Om det e noen tema du kje synest om,dropp å gå innom å les,e kje verre en det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du ikke denne meld inn på skravlesiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg du snakker om :P

 

Jeg har det med å skrive masse masse piss når jeg kjeder meg, men det er ikke for å komme på listen! Hallo liksom!

 

Jeg kan ikke si jeg syns det er så kult å være på en liste over aktive brukere her inne..viser jo bare at jeg ikke har noe liv *ler*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dette inn på skravlesiden for deg jeg anonym, siden du ikke klarte å gjøre det selv :-)

 

Om ikke annet så får jeg i hvert fall ett til posta svar til å legge på aktive bruker listen... Hallooooo?!?!!!!!!!!!!!!! For det er jo nettopp der poenget ligger. Har skjønt det du... NOT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...