Gå til innhold

September: Enda en gang.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde sen abort i uke 16 i fjor så jeg har vært ganske smånervøs hele dette svangerskapet. Har blitt fulgt godt opp med ultralyd frem til uke 14. Alt var bra, så gledet jeg meg bare til "den vanlige" ultralyden neste uke. Er i uke 17 nå. Har hatt småvondt i magen noen dager så jeg tenkte jeg ville bare sjekke at alt var bra med den lille. Gikk til en vikarlege igår som ikke fant fosterlyd med dobler. Prøvde derfor med ultralyd og mente 95% sikkerhet at hun så hjertet banke. Jeg følte meg ikke særlig tryggere for jeg så ingenting og jeg har sett mange ganger når hjertet banker. Legen mente at hun kunne prøve å henvise meg til kk slik at jeg fikk ro på meg, men at det ikke var sikkert at jeg fikk komme til siden jeg skulle på ultralyd neste uke. Heldigvis tok de imot meg og etter fire timers venting ble sjokket stort kl. 20.30 igår da overlegen på kk konstaterte at det ikke var liv. Fatter ikke hvordan det kan være mulig to ganger etter hverandre. Har to friske barn med samme mann så jeg vet jo at vi kan. Vil nok heller mest sannsynlig ikke få noe svar heller... Om kroppen ikke ordner opp selv skal jeg ned på mandag for å føde. Har begynt med smårier. Gruer meg noe helt forferdelig... Vil ikke skremme noen med innlegget mitt men synes det er godt å få skrevet noe ned. Har bare så innmari mange tanker i hodet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff :(

Ja, ble litt skremt, men skjønner at du trenger å dele det med noen!!

Lykke til. Utrolig trist :( Håper du og din mann kommer gjennom dette sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Noe så grusomt! Har ikke noen ord som vil trøste deg... men sender en...

 

Varm trøsteklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så urettferdig hvordan tilfeldigheter hoper seg opp... Siden du har to vellykkede svangerskap bak deg med samme mann, er det vel neppe noen spesiell grunn. Ble trist av å lese det, sender deg varme tanker og håper du tør å prøve igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg får tårer i øynene av å lese det du skriver. Jeg kondolerer og føler veldig med deg...

 

Håper dere finner noe som kan trøste dere i den vanskelige tiden fremover. Dere får ta tiden til hjelp og sørge på den måten dere føler at det er riktig.

 

Så godt at dere har to barn fra før i alle fall... Jeg forstår at dere alltid vil savne de to dere mistet, men dere er i alle fall ikke barnløse...

 

Jeg ønsker dere alt godt og sender deg trøsteklemmer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...