Gå til innhold

Hvor fort fikk dere innkallelse ks-samtale...


juliful

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk det rimelig kjapt, siden det kun var igjen tre uker til termin.. Men, det er vel ikke akkurat vanlig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok flere uker før jeg brev og enda langre tid før jeg skulle på samtale. Første timen ble utsatt med noen uker på grunn av legemangel. Kanskje det avhenger av hvor langt du er på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok 7 uker før brevet kom. Da hadde jeg purret 5 ganger, deretter var det 1,5 uke til samtalen. Som jeg skal på i morgen. Denne prosessen startet 16,5 uke før termin og nå er det bare 8 ukeri gjen termin. Over halve tiden har ahus brukt på å finne en time til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte og bestilte time selv, siden det alltid går så tregt med jordmødre/leger. Jeg var da i uke 27 og fikk samtale i uke 30. De var veldig forståelsesfulle for at jeg ville få det avklart så snart som mulig. Etter at jeg hadde vært på samtalen gikk det ca 2 uker før jeg fikk selve datoen for keisersnittet. Så det gjelder å ordne opp selv. Hadde det vært opp til jordmora mi, hadde jeg ikke fått samtale før i uke 35-36, og det syns de var sent på fødepoliklinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...