Gå til innhold

Hei Cec26:) Lurer litt ang. hjelpere...


vibgun

Anbefalte innlegg

Ser at du kan se om folk har hjelpere, og hvor mange. Jeg lurer igrunnen ganske mye på dette...

Var på alternativmesse for 1,5 år siden, og da var det ei dame der som kunne påvise hjelpere med noen pinner. Hun sa at jeg hadde 21 hjelpere (men skulle si 7 + 14, siden det ikke var så mange som hadde så mange hjelpere...), bla. en indianerhøvding, folk jeg hadde kjent i tidligere liv, en nisse, tiger, elefant, osv. Syntes dette var litt snålt, men litt spennende også. Kan du si meg hva du ser på meg? Jeg er født 24.03.79.

Lurte litt på en ting til... Vet at du ikke spår barn, men kan du se om datteren min (født 25.07.04) har min mormor eller farfar som hennes hjelpere?

Håper/tror at hun har det (spesielt føler jeg at min mormor er hjelperen hennes:))

For de kan vel ikke være mine siden de døde etter at jeg var født??? Er det sånn at vi har alle hjelperene når vi blir født, og har de samme hele livet? Hvorfor vil disse hjelperene være våre hjelpere??

Uff, ble mange spørsmål dette... Synes det er veldig interessant, men jeg vet så lite om det:)

Blir kjempeglad om du svarer meg på det du orker:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter litt jeg;)

Håper du kan se litt på dette Cec26, eller andre som kan se noe angående dette med hjelpere og sånn:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...