Anonym bruker Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 hvordan og hvor tidlig merket dere at dere var gravide igjen?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 hey! Ser du ikke har fått noe svar.. Jeg er ikke gravid igjen,men har spurt om nesten det samme spm. tidligere og da fikk jeg til svar at noen merket det på kvalmen.. Mens noen fikk sånn rar følelse og tok en grviditetstest.. Men jeg orker ikke å ta en graviditest før jeg viiiiirrrkelig tror jeg er gravid.. bruker ikke prevensjon,så da kan det bli mange tester,så jeg satser på at jeg blir kvalm før magen kommer hvis jeg blir gravid igjen hehe! Har ikke fått tilbake mensen,og vesla er 7mnd. men det er jo folk som har gått i 1 1/2 år før de har fått den tilbake så.... Men har lyst på en til da!!!
susemor-3 små Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Jeg hadde uregelmessig mens etter første fødsel. Jeg merket den nye graviditeten på bla svært ømme pupper og sterke mensmurringer. Så tok jeg en test som var positiv. Kvalmen slo til for fullt ca 4 uker etter at jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå