Gå til innhold

Sukk..min" lille baby" ...


barn_3

Anbefalte innlegg

Skal begynne i barnhage allerede..han er nettopp blitt 1 år, syns det er så tidlig.Søstrene var 2 år da de begynte. Dagmamma er ikke å oppdrive(vil jo ikke ha hvem som helst,og vi har den fordelen med å bo på en liten plass,så vet stort sett hvem de fleste er:)).

 

Hvordan har deres små tilpasset seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Sønnen begynte tilpasning da han var nesten ett år og begynte ordentlig da han var 13 måneder. Etter tilvenningen og litt sykdom i starten... har det gått veldig fint.

Nå jogger han rett mot trappa når vi kommer om morgenen (det er familiebarnehage i et rekkehus) og er veldig glad for å leke med de andre barna. Han er spesielt fascinert av de litt eldre gutta. :o)

 

Jeg er heldig som jobber skift, har fri hver fjerde uke og da er han en del hjemme så vi kan kose oss sammen. Henter han også seinest halv fire.

 

Men han koser seg masse, så tror ikke det er for tidlig for dem å begynne. I tillegg sover han 2,5 timer om formiddagen så dagen i barnehagen er ikke så lang.

 

Lykke til!

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Er vel bare værst å tenke på at jeg skal forlate han i flere timer...Pappan jobber også skift,så han får jo også litt fri da.

 

Ha det fint glad-mam:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...