Gå til innhold

Kynnere eller rier??


Morf

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt mye kynnere i lengre tid-uker-og for halvannen uke siden begynte jeg å kjenne det i ryggen,slik jeg hadde det da jeg fikk nr.1.

Har vært til kontroll flere ganger,gu forrige søndag uten at det var tegn til modning.....men i dag har disse murringene i korsryggen bare tiltatt og jeg synes det kjennes slik som det gjorde tidlig i forrige fødsel.

Har sprunget på do i hele dag,har hvertfall tømt systemet så jeg lurer på om det kan være noe jeg har spist som igjen kan føre til rielignende smerter....har 5 uker til termin.Men jordmor er redd jeg føder før tiden.

 

Hva tror dere???Vet ikke om jeg skal bry meg om å plage jordmorvakta i kveld eller hva jeg skal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok ha dratt til jordmor ja viss eg hadde det slik... Har veldig mye kynnere selv og jeg skjønner godt hvordan du har det.. men har enda ikke hadd murringen i ryggen. Hadde nok ringt jordmora på føden da for å få det sjekket. I går hadde jeg kynnere regelmessig i flere timer, så da var jeg nesten på tur på føden selv.. men jeg la meg heller ned og slappet av etter ungene var lagt og etter en times tid sovnet jeg av og da jeg voknet hadde jeg ikke kynnere lengre, kunn bekkensmertere... Lykke til i allefall, har 10 uker igjen her så jeg håper nå den lille blir der inne litt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...