Gå til innhold

April: Mie2???


April 2006+Desember2007

Anbefalte innlegg

Hei,

Leste at du hadde fått masse "fødselstegn" etter trimfor 2 på torsdag. Kossen går det nå??

 

Eg e sååååååå klar nå, håpe virkelig ikkje eg går heilt te termin.

 

Snakkes, Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Siri!!

 

Ja, hadde mye menstruasjonssmerter nesten hele natten fra torsdag til fredag. Har hatt menstruasjonsmurringer i perioder i løpet av dagen/kvelden siden torsdag. Men plutselig stopper de bare opp. På fredag prøvde jeg mange kjerringråd, uten at det skjedde noe...hehe...Jeg spiste annanas, eple med mye kanel, masserte brystvortene, hadde sex :)...Tror ikke noen kjerringråd funker dersom man ikke er moden nok. Men jeg merker at magen har sunket noe vannvittig de siste dagene. Håper i alle fall at det skjer i løpet av uka. Hvordan går det med deg da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende!!!! Jeg prøver alle kjerringråd jeg og, har hørt at det er kun sex og massering av brystvortene som skal funke. Så jeg håper hver dag at fødselen skal komme igang. Alt er liksom klart og det hadde vært så deilig komme hjem fra sykehuset til påsken starter på søndag. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal skje innen denne uken, men jeg håper virkelig ikke vi sees på trimfor2 på torsdag, da vil jeg heller at vi skal møtes på barselavdelingen!!!!!! gleder meg så enormt masse nå!!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Ja, håper virkelig ikke vi møtes på "trim for 2" på torsdag for da er det min termindato. Tror aldri det har vært noen der før på termindato eller på overtid. Blir litt stresset når jeg hører om folk som har gått 13-14 dager på overtid. Men føler liksom ikke at det vil gjelde meg...Er sikkert litt for klar...Har vasket alle klær, reid opp sengen han skal ligge i, fylt opp fryser med bakevarer osv. Du skulle blitt med på "barn i magen treff" i morgen kveld på residence (kl 19) og ta en kopp kaffe el lignende. Det er veldig kjekt. Hadde vært kjekt å truffet deg.........Ja, håpe vi treffes på barsel. Hadde vært gøy det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...