Gå til innhold

Tror ikke det blir pergo neste mnd ...


Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Fytte rakkern så hormonell jeg er.. jeg gråter uten grunn, er hissig som noe annet rart...Stakkars mannen min!!!

 

Og jeg som trodde jeg slapp unna med bivirkninger.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff,uff, det er ikke bare lett å gå på pergo, jeg vet. Jeg har vært skikkelig i ulage selv. Trøst deg med at du ikke er alene om å ha det sånn! Og ja, stakkars mennen våre, men stakkars OSS også! Det er jo vi som må gjennom ganske mye da! Ikke sant? Ikke ha dårlig samvittighet for lenge, da..

 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er på dag 13 i syklusen nå og har gått på min første pergomåned (dobbel kur). Jeg hadde også noen dager mens og etter jeg tok kuren jeg var super-hormonell. Begynte å gråte når jeg så Skal vi danse liksom;) og tente på alle pluggene for den minste ting.. Men det gikk over etter få dager så har dere ikke kommet så langt som meg i pp så trøst dere med at det nok snart er over! :) Jeg er på dag 13 som sagt og har hatt flere mer normale dager :)

Håååååper bare det løsner noe egg snart nå da! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gjengen!! Jeg er så sinna for tiden at jeg tror jeg dør ... blir hissig for filleting..

Stakkars mannen min, er han som får det.. Men han har skjønt det... !"du er bare et lite hormontroll idag du", sier han og gir meg en stor klem... Hvem klarer vel da å være sinna lenge? Ikke jeg............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp enda.

Jeg var skikkelig dårlig gjennom de første kurene.

Spydde som en gris og trodde jeg skulle klore øynene ut av mannen.

Fra den tredje kuren reagerte jeg ikke særlig på de. Bare litt ør i hodet og småkvalm.

 

Pergo er jo "ingenting" mot hormonene som forhåpentligvis ikke kommer senere for din del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere.. Nå er jeg gudskjelov ferdig med kuren.. men jeg er fortsatt utrolig hormonell.. lei meg og deppa rett og slett.. Ikke særlig kult! Jeg var aldri slik når jeg gikk gravid.. Men.. får bare håpe dette funker da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Jeg så at det var en tidligere her som hadde vært hormonell men etter dag 13 ikke var hun det lenger. Og mente at du hadde bare noen dager igjenn så ville det ordne seg. Må nok kaste litt kalt vann å årene dine. Jeg hadde det også sånn men det kom igjenn en uke før Ikm og har vart i nesten tre uker etter Ikm ( det begynner å gå litt bedre nå)

I tillegg dukket det opp mange gravi syptomer som også fortsatt henger i. Og det sa gyn var helt vanlig reaksjon på pergo. Sier ikke at det garantert vil være slik for deg men det skader ikke å være litt forbered.

Snakk litt men mann/samboer om dette slik at han har mulighet til å støtte deg og evt forstå hvorfor han bør trekke seg litt unnav hvis du blir en hissigpromp som det jeg har vært.

Jeg er nå i min første pause periode. Skal ha to pause perioder. Dette etter anbefaling fra gyn. Tror nok det har noe med at pergo er ganske kraftig kost for kroppen og dermed bør kroppen få litt pause.

Jeg synes heller ikke det frister å gjøre dette igjenn men hvis vi ikke klarer det i pause periodene ( noe en del fakstisk gjør siden medisinene sitter litt igjenn) må jeg nok til pers. Og det er jo verdt det hvis det ender i et positivt resultat.

Ønsker deg uansett lykke til og skal krysser alt jeg har for at dette blir første og siste gangen for deg!

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...