Gå til innhold

Frk Fuglefrø - 77?


DiddiDaddi

Anbefalte innlegg

Heisann du!

 

Er lenge siden vi har skravlet her, er bare spent på hvordan det går med deg!! Håper du har hatt god effekt av pergo, og en fruktbar prøveperiode :o) Lite spenning her...TR kom dagen før planlagt, og har tatt steget inn i pp3 - med friskt mot! Ha en fin lørdag!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Stinemor!! Så koselig å høre fra deg da:o))

 

Kjedelig at TR kom da, men man må ha godt mot, ja. Det er bra. Jeg har IKM neste lørdag. Pegokuren gikk fint. Ingen bivirkninger eller noe. Har hatt ny strategi denne måneden;o) Gynekologen min fnøs av annenhver-dag metoden (som vi har sverget til) og mente vi MÅTTE ha oss kos fra dag 11 til 16- så det gjorde vi:o) Litt pes.. hehe

 

Føler ikke noe på symptomer eller andre potensielle tegn, og slapper mer av enn noen tidligere pp'er. Har ikke tro på denne måneden, så nå har jeg tatt meg en liten fest i kveld.

 

Når fikk du TR da? Nettopp, eller er du rundt El nå? Har tenkt på hvordan det gikk med deg, og har prøvd å sett etter deg på IKMlistene. Jeg har ikke vært så veldig aktiv selv. Reist mye med jobben i det siste.

 

Kjekt å være tilbake da:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!! Koselig du svarte så fort :o) Har sett deg sjelden på sidene hær i det siste ja, så var spent på om jeg fikk svar. Er også innom litt sjeldnere, går litt i perioder, spørs hvor travelt det er ellers, godt å tenke på noe annet innimellom...:o) Høres bra ut å ta seg en fest, deilig å koble litt av i helgene!! Har arbeidshelg, så har vært veldig rolig hær.

 

Hvorfor har du ikke troa på denne måneden? Syns det høres ut som dere har jobbet hardt jeg :o) Er det bare en følelse du har? Behøver jo ikke å komme noen symptomer, så blir jo spennende neste helg!! Du må holde meg oppdatert :o)

 

Fikk TR sist helg, på hyttetur selvfølgelig...blæh! Hadde passet ekstra bra om hun holdt seg borte da. Men er samtidig glad TR har kommet noenlunde regelmessig, var veldig spent på hvordan kroppen skulle oppføre seg etter at jeg sluttet på p-pillen (hadde jo brukt den fryktelig lenge!!). Kan vel ennå bli kluss, men er optimist! Samboeren min gikk med på dette babyprosjektet litt sånn halvvillig, men nå merker jeg han er mer positiv og mer spent - han har vel skjønt at det tar litt tid å lage baby. Så må vel begynne å lade opp til mer prøving nå, ny EL sjangse på vei :o) Nå er det uke 16 som gjelder!

 

Fint du er tilbake på sidene da :o) Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stinemor!

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har troa. Akkurat som jeg bare vet det. Kjenner ingenting heller. Vet ikke om jeg skulle kjent så mye heller da;o) Tror IKM er på fredag, lørdag.. Det er så mye som skjer nå, og jeg tenker på å søke på en kongejobb. Får jeg den, er det gjerne helt greit å ikke starte ut med å gå ut i fødselpermisjon med en gang:o) Uke 16, ja.. da har du el i uken som kommer da. Du vet hva du må gjøre jente:o)

 

Nå skal jeg på kino. Passer bra på en sliten søndag! Ha en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...