Gå til innhold

Hvordan vet jeg om jeg har orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et merkelig spørsmål..... Jeg har aldri hatt orgasme. Hverken alene eller med noen mann. I det siste merker jeg at jeg har blitt myemer kåt enn før. Jeg tenner mer på sambo enn tidliegere og sexen har i alle fall nådd nye høyder. Jeg oppnår følelser jeg aldri har hatt, og kan knapt styre meg. Og nå lurer jeg altså på om jeg har hatt orgasme eller om jeg bare er nærmere enn før. Kan noen prøve å beskrive hvordan en orgasme er? Jge lurer også på hvor lenge den varer, og hvordan er klitoris følelsesmessig etter en orgasme. Etter disse sterke følelsene jeg snakker om er klitoris veldig følsom. Hvordan føler man seg rett etter en orgasme? Helt vanlig? Kåt? Utmattet...eller bare mett?. Jeg følte meg helt vanlig. Mye rare spørsmål her... Har så lyst på orgasme....og lurer så på om det er det jeg har hatt. Synes det er så rart i tilfelle at det varer så kort ( bare ca 2 sekunder). Følelsen kan best foklares som en utladning fordi det blir så godt at det nesten går over i vondt...så er det over.... Noen som kan hjelpe meg her inne? Tør ikke spørre noen andre enn dere om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer litt på det samme selv egentilig....så jeg vet ikke helt.Men sånn som du beskriver det,høres det jo ut som det kan være en orgasme ja.Jeg har selv problemer med å få det...og det sliter veldig:( føler jeg ikke klarer å slappe av....Etter at vi har hatt sex vil jeg bare ha mer,blir liksom aldri "mettet" jeg....heh

Skrevet

Jeg er heldig jeg da,får orgasme hver gang!

Det føles som sammentrekninger,og varer nok stortsett mer enn 2-3 sekund.

Viktig å være trygg på partneren,og jeg må ofte be mannen min "vente" på meg,tar litt lengere tid for meg enn for han..

Skrevet

Hmm..sammentrekinger i skjeden du mener?! jeg har kjent sammentrekninger flere ganger,men det er på en måte i nederste del av magen og nedover,kjenner det bygger seg opp..Men det stopper på en måte opp,for det kjennes ut som jeg ikke klarer å slappe av.Kjennes ofte ut som jeg tisser på meg! har lest dette av andre også flere ganger,men det er ikke at man må tisse..Det kommer bare veske,som en sprut orgasme kanskje!?hehe...

Skrevet

Slik kjennes det ut for meg: Hårene på kroppen reiser seg, kraftige sammentrekninger, og det kjennes ut som klitoris står og dirrer. De første gangen jeg fikk orgasme, kjentes det ikke like sterkt, men det ble sterkere og sterkere for hver gang. Etterpå kjennes det helt vanlig, men siden jeg kommer før min mann, hender det ofte at jeg får orgasme to eller tre ganger etter hverandre.

Skrevet

Når du får orgasme tror ikke at du tviler om du fikk den!!!!

Skrevet

Takk for alle svar! Jeg er fortsatt usikker på hva det er jeg kjenner. Kanskje jeg bare er superopphisset og at det nesten går. Siden følelsen varer så kort mener jeg.... Kan dere si noe om hvor mange sekunder orgasmen deres varer? Dere som bruker dusjen....hvor lang tid tar det med dusjen før dere oppnår orgasme. Vil også gjerne høre enda fleres beskrivelse av en orgasme. Er det fler som mener det kan sammenlignes med at en tisser? Og synes alle at det er som sammentrekninger? Og hvor er det dere opplever sammentrekningene? Hele underlivet eller bare i dele av skjeden? Er det flere måter å beskrive det på? Var dere sikre på at dere jhadde orgasme første gangen dere fikk det, eller var dere litt usikre på om det virkelig var orgasme...også ble dere sikrere etter hvert. Mange spørsmål dette. Lurer så veldig :-) Beklager "maset", men dette er viktig for meg.

Hovedinnlegger

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg var litt usikker de første gangene pga det virket ikke "så bra" som jeg trodde det skulle være, men det er vel som med alt annet at det må trening til. Så bare søk denne opplevelsen flere ganger, så blir det nok både kraftigere og varer lengre etter hvert.

For min del varierer det veldig hvor lenge den varer og hvor sterk den er, avhengig av hvor opphisset jeg er når orgasmen utløses, avhengig av hvordan jeg er blitt stimulert (mye mentalt før klitoris, bare klitoris, bare inni skjeden etc).... etc...

Kjenner at blodet pumper rundt i underlivet, sammentrekninger i underliv og nedre del av magen

Hvis jeg er oppreist (sitter/står) når jeg får orgasme blir jeg veldig svimmel, får bare lyst å synke godt ned i senga i utmattelse.

Du bør også prøve å stimulere videre etter du har kjent det du beskriver, for å se om du får det til å vare lengre...

• 2 uker senere...
Skrevet

FÅR DU ORGASME, SÅ VET DU DET!!!!!!!!

Skrevet

Tror ikke det går an å være i tvil om det virkelig er en orgasme.

Jeg får det kun når jeg blir stimulert og aldri under samleie så jeg vet ikke hvordan det er.

Hvor lang tid det tar før jeg kommer er avhengig av hvor opphisset jeg er og vanligvis føles det ut som noe bygger seg opp i underlivet og til slutt sprekker det på en måte og sjeden og magen trekker seg sammen i kramper.. varer kanskje 10 sekunder tenker jeg og etterpå er klitoris veldig følsom og jeg føler meg matt og trøtt

• 2 år senere...
Skrevet

jeg er IKKE i tvil om at jeg får orgasme ivertfall..jeg er en av de kvinner som spruter når de får orgasme...masse også.....! og jeg får gjerne 3-4 orgasmer etter hverandre...er superdeilig....og helt utmattende godt.....deilig deilig deilig..og heldigvis liker min mann at jeg spruter..han elsker å slikke meg til det spruter i munnen hans..og han elsker å kjenne at jeg spruter på han når det går for meg , når han er inni meg.....

tror med andre ord at det ikke er tvil om når det er en orgasme du opplever...men det er det jeg tror da...

Skrevet

Jeg vet sannelig ikke, men jeg kan si dette (og det sier flere av damene over her også): Du er ikke i tvil når du får orgasme. Det kan ikke sammenlignes med noe annet, ikke et nys engang. Haha ;D

• 2 uker senere...
Skrevet

Før jeg fikk min første orgasme lurte jeg på akkurat det samme som deg, men jeg vet nå at når du først får det - så er du ikke lengre i tvil. Du har nok vært veldig nærme noen ganger, men ikke kommet helt dit enda. Anbefaler deg å onanere med dusjen, skru av dusjhodet og bruk strålen, eller kjøp deg en vibrator på nett (kommer i helt anonym pakke uten avsender). Er nesten umulig å ikke få orgasme da ;-)

Skrevet

Når det gjelder hvor lang tid du trenger i dusjen, så er det avhengig av hvor kåt du er på forhånd. Veldig kåt og våt, kanskje toppen 5 min. Ikke kåt, men vil bli det, rundt 20 min... Bare prøv, og ikke gi deg - du kommer til slutt :-)

Skrevet

Jeg har heller aldri hatt orgasme, men jeg har fått den følelsen av at jeg holder på å tisse på meg. Har hørt at det er normalt, men jeg klarer ikke slappe av da, er redd for at jeg virkelig SKAL tisse. Så det blir med den følelsen, kommer aldri lengre.

Vil så gjerne ha orgasme.

Jeg og mannen har deilig sex, men jeg vet han ønsker å gi meg orgasme. Jeg klarer ikke å onanere, det tenner jeg ikke i det hele tatt. Så det er på en måte han som må finne ut av det....eller hjelpe meg ihvertfall.

-orgasmeløs-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...