Gå til innhold

Endring av maktbalansen..Noen som kjenner seg igjen?


kanskjesnart..v/ hjelp av ivf?

Anbefalte innlegg

Hei damer!

 

Sitter her hjemme en lørdagskveld og skal egentlig lese til eksamen, så mannen er på kino med en kamerat. Har pause nå, og bare tenkte jeg skulle høre om noen kjenner seg igjen her:

 

Etter at vi har begynt å prøve å få barn så er det liksom noe som har forandret seg. Noen dager i måneden er det plutselig mannen min som sitter med all makt- og nå er han klar over det ! *Glis*. Han er skikkelig kjepphøy og sier "det blir ikke noe på deg" ,fx når vi diskuterer ting. Han mener det så klart ikke sånn- men aldri hadde jeg vel trodd at maktbalansen skulle tippe i den retningen, hehe. Vi har hatt det som sikkert mange andre, at han har hatt oftere lyst enn meg. Jeg må le- unner han det egentlig da:) . Han er superfornøyd han!

 

Noen som kjenner seg igjen?

 

Ha en fortsatt fin helg,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Kunne vært slik her i hus også.

Men tror ikke han har komt på at han kan bruke det for å få vilja si engang.

Bare vært glad & lykkelig siste årene han.

Fått så masse sex jo ;)

 

Er jeg som tuller med det da.

Når vi endelig får det til nå, tar jeg meg et par år fri fra hele sex`en.

Er til tider veldig lei.

 

Må vell sies at nå som vi er i gang med ivf, og likevell ikke har store mulighet for å klare det selv. Er det vanskelig å holde fingrene unna. Godt at sexlivet endelig begynner å ligne på noe vi gjør frivillig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres deilig ut! Du, har du gjort lapraskopi, og er du i gang med ivf? Du har ikke lyst til å fortelle litt om det? Bare hvis du vil! Jeg er litt redd for hva som venter meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det motsatt, får jeg ikke viljen min så blir det ikke noe på ham.. men under el så er jeg kjapp å smiske hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det to ganger.

 

Vi var inne til samtale dagen før. Fylte ut noen skjemaer, røyking, vekt osv.

Så tok hun en gu.

 

På operasjonsdagen kom jeg fastende om morgenen. Har sykehus-skrekk så mannen fikk være med, og jeg var førstemann.

Ble vasket i navelen, og hun ville barbere meg. Takk og lov for at jeg hadde gjort det selv. No way for at ei gammel dame skulle få gjøre det med sin engangshøvel.

 

Fikk ei seng å ligge i. Skulle ha på meg en grønn frakk og grønne sokker. Null truse. Følte meg ikke god når x antall mannfolk skulle flytte meg fra seng til seng! Hehe.

Du får tilbud om "sløvemedisin", noe jeg ikke tok i mot. Blir så depresiv av det!

 

Jeg våknet kvikk og fin på intensiven. Lå der en times tid, før jeg ble flyttet på avdelingen. Lå der i 3-4timer før jeg dro hjem.

Første dagene var sårene vonde når jeg beveget meg, og jeg hadde mye luft i skuldrene.

Legen fant ikke noe galt her, så han ville ikke sm meg. Jeg måtte til fastlege for å få sm. Lå på sofa`en i 3 dager. Fikk spybøtte, drikke og film tilbragt.

Anbefaler ikke komedie ;) Vondt ja! Når du ler altså.

 

Første gangen var jeg fin med en gang! Omtrent. Konfirmerte meg bare to dager derpå :))

 

Jeg brukte joggebukse med myke strikk i flere uker etterpå.

Orket ikke bukser som strammer over magen, eller berører såret.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..Lap hørtes ikke godt ut! Takk for at du svarte, i hvert fall, sulamitten! Jeg må jo, så det er bare å prøve å legge ting til rette. Jobber med trening, så jeg bør kanskje forberede de på at jeg ikke kan jobbe når den tiden kommer.. Jeg går nå og venter på brev fra sykehuset, og vet ikke helt når hva skjer, men det er greit å forberede seg i hodet. Jeg har også sykehusskrekk, så jeg tror jeg skal spørre om de kan komme hjem til meg og gi meg narkose. ..Hjelpes.. Det er bra det bare er inn og ut igjen!

 

La meg bli gravid NÅ!!!! Det hadde ikke gjort noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...