*Lucia* Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Hvis du mener hvordan vi fortalte av vi skulle gifte oss så var det enkelt for min del. Sambo var å spurte om "Lov" før han fridde :-)
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 1. april 2006 #4 Skrevet 1. april 2006 min oxo faktisk... han turde ikke spørre pappa, så det ble mamma... bare kjent de noen uker... ble sammen 8 juli, og han fridde 2 aug..nesten 5 år siden nå... klemzer fra
Gjest Skrevet 2. april 2006 #5 Skrevet 2. april 2006 Dette blir huska: Vi lagde eit lite dikt om at vi skal gifte oss (uten å seie direkte at det var bryllup på gang), la det sammen med bildet av prinsen som var årets julegåve - og gav det på julafta! Gjorde det sammen då vi skulle ha prinsen og alle blei totalt overraska. Vi hadde ordna kirke, lokale, forlovera og bestemt at vi skulle ha det der vi bur (fam bur andre stader). Faktisk tok ikkje svigermor diktet heilt ... trudde det var nr 2 på gang!!!! Alle vil nok huske dette!! Må også sei at vi har vore saman i ni år og aldri prata seriøst om bryllup med nokon og kanskje alle trudde vi var imot bryllup?? Vi helde ting litt hemmleg for å kunne sleppe gledesbomber av og til!! Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2006 #6 Skrevet 2. april 2006 Hehe... Vi fortalte det kvelden før vi giftet oss... Men vi hadde bittelite bryllup vi, da, uten familie og venner tilstede, bare forlovere.
It's all about me Skrevet 5. april 2006 #8 Skrevet 5. april 2006 Fortalte det ikke på noen spes. måte, sa det bare under en familiemiddag. Det som er minneverdig ved det er svaret pappa lirket ut av seg. "Ja det var vel ikke noe annet enn ventet det det" Det var siktende til min stadig voksende mage. Og så var det emnet glemt liksom....
Etaner Skrevet 5. april 2006 #9 Skrevet 5. april 2006 He he, litt som hos oss det. mamma sa bare" jammen var ikke det meningen da?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå