Gå til innhold

Kan jeg ikke gi grøt med melk i???


Gjest

Anbefalte innlegg

Min gutt er 8 mnd og eeelsker grøt. jeg har en del melk til overs og kunne tenke meg å få brukt den. I dag skulle jeg kjøpe småfolk sin grøt som man kan putte MM/MME i, men den står at er fra 10 mnd?!! Hvorfao kan man ikke bry\uke den når de er 8 mnd?

 

Noen som har en annen grøt å anbefale til min gutt (Med MM...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan da bruke mm istedet for vann. Ingenting er jo bedre enn det.

I grøtene som blandes med vann er det melkepulver i. Bland med mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så grøtene til nestlè fra 6 mnd som det står blandes ut med vann på, kan man bruke MM i??! Visste ikke det jeg... Så flott da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... men de man skal ha vann er i er for å blande ut melkepulveret i. Viss man da bruker mm blander man ut mme pulveret med mm. Jeg ville ikke gjort det.

Det finnes grøt fra allerede 4 mnd.fra Nestle der det står på pakkene blandes ut med mme/mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg også trodde! For det er jo allerede MME-pulver i de grøtene... MEn den grøten på 4 mnd er litt kjedelig. Lillegutt er 8 mnd og vi vil gjerne bruke litt forskjellige grøter og for større barn, er det da ingen grøter man kan blande med MM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår er 7 mnd og ser ut til å slutte å amme nå, han vil ikke lenger. Jeg gir grøt som lages på vann, som da har melkestoffer i pulveret. Helsesøster sa at jeg godt kunne blande grøten på mm istedet så han fikk i seg litt mm. Så ifølge henne kan man godt lage grøten på mm selv om den egentlig skal lages på vann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, at man bytter ut alt vannet med MM? Jeg har samme problemet som deg nemlig...Lillegutt vil snart ikke ha pupp\lenger...dessverre.Han vil snart bare ha på kvelden... Har jo melk og kunne tenke meg å prøve å få i han litt på den måten!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...