Gå til innhold

Alle dere med IKM de nærneste dagene


Gjest

Anbefalte innlegg

Ser det er en hele bråte som har IKM i dagene fremover!!

Da trenger vi en tråd der vi skriver siste nytt =)

 

Hvordan går det med dere??? !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ia69. Vi har vist IKM samme dagen! Hvordan går det med deg da, noen symptomer på det ene eller det andre? Jeg har ingen symptomer av noen art, men er vel ikke overmåte optimist denne pp. Nå lurer ejg på hvordan jeg skal få de næste dagene til å gå fortest mulig. Hvordan går det forresten med mannen din? Synes du tidligere har skrevet han slet med smerter - håper det går bedre nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann nungo =)

Ventetiden er laaaang ja. Fy flate!

Jeg går her med samme tyngdefølelsen og mensmurringene som meg hadde sist mnd., ellers ingen symptomer. Litt øm i brystene forresten, men har vært mer øm tidligere...

Er litt bekymret for de murringene, siden jeg sist mest sannsynlig hadde en SA... Samtidig var jo egget befruktet da.... Uff, nei.. blir sprø av å gå og fundere på alt..

 

Mannen min har dessverre fått kroniske smerter etter en mislykket ryggoperasjon... Han fikk en kraftig betennelse i ryggen etterpå, som han sliter med enda... Han har heldigvis dager der han er bedre enn andre, men det er slitsomt hele greia..

Jeg er for tiden sykemeldt også. Har krasjet i veggen etter alt som har vært. Både pga. mannen min, ny jobb med mye ansvar +++++. Begynte å få symptomer som panikkangst, så jeg måtte bare bremse litt... Har en tendens til å skulle måtte greie alt, som vi kvinner ofte har.

Så nå skal jeg bare gå her og restituere meg. Og dagene går IKKE fortere av den grunn.. =)

 

Nei, vi får krysse fingrene for at vi snart får en gledelig nyhet!!!

Masse, masse lykke til =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg ia69, du har jammen nok å slite med. Veldig leit med mannen din; er det noe håp for at han blir bedre, evt. ny operasjon? Forstår veldig godt at alt dette er blitt litt for mye for deg; det er bra at du kunne bli sykemeldt og forhåpentlig få anledning til komme litt til krefter igjen. Det er utrolig tungt når "alt" liksom ramler på samme tiden. Kjenner så alt for godt igjen det der med å skulle greie alt, men det går bare ikke. Det er utrolig tungt når man er der, men det blir jo heldigvis stort sett altid bra igjen (selv om det kan være vanskelig å se når man er der). Håper at det snart kommer til å gå bra for deg/dere igjen. Har dere noen planer for påsken, du kan se frem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for omtanken nungo =)

 

Det er kanskje snakk om ny operasjon... men da må han stive av den delen av ryggen... så vi får se... Det ordner seg nok.

Er bare nødt til å tenke positivt =)

 

I påsken drar vi kanskje en tur til mine foreldre. De bor 1,5 timers kjøretur fra oss, og har fine skiområder i nærheten..

Dere da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til Danmark hele påsken for å besøke mine foreldre. Jeg gleder meg. Det blir godt for lillepiken på 2 år å være litt sammen med mormor og morfar, og det blir godt for oss å få litt barnevakt :-) Vi bor langt fra familie her og har ikke tilgang til barnevakt i hverdagen. Vi reiser fredag, og jeg har ennå ikke bestmt når jeg evt.skal teste meg (dersom tante ikke har kommet da!). På den ene siden er fredag morgen kanskje litt tidlig å teste. På den annnen siden har jeg liksom ikke noe særlig lyst til å teste når vi bor hos mine foreldre. Men samtidig så bør jeg jo vite om jeg er gravid eller ei i og med vi helt sikkert får servert vin til maten etc. (og i Danmark blir det lagt merke til om du ikke drikker for å si det sånn). Ak ja, livets kvaler.... Håper jeg får noen merkbare symptomer på det ene eller det andre innen fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så du er egentlig fra Danmark!?

Det er jo deilig å kunne reise dit da!! Men selvfølgelig trasig at de bor så langt unna også...

Viss jeg var deg, tror jeg at jeg ville ha testet på fredags morgen. Da får du i alle fall en viss pekepinn..

Hadde i alle fall ikke greid å vente helt til etter påsken!

 

Du må ha kjempegod påskeferie, og så satser vi for fullt på positive tester!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan ia 69 og nugo

 

Så spennende med dere da, tenk om dere hadde blitt gravide begge to, det hadde vært så moro. Sender dere mange gode tanker begge to. Ja jeg er innom her hver dag, og må følge med, som nevnt tidligere er jeg i full gang med å planlegge bryllup, jeg vet når det blir utrdikkningslag ( rekker å få med den festen), så nå fikk jeg veldig lyst til å prøve igjen, selv om det blir litt før bryllupet, hvis jeg skulle vært så heldig blir jeg ca 4 uker på vei, man har vel ikke så mye symtomer ennå da, eller??, å jeg hadde jo tenkt til å vente over bryllupet men vet ikke om jeg klarer..........

Noen som kan si nor fornuftig ??

 

Gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...