Gå til innhold

Slimproppen har gått, men hvor lenge må jeg vente????


Andrines mamma

Anbefalte innlegg

Slimproppen gikk i går morgen, noen som vet noe om hvor lang tid det pleier å ta før alt setter i gang. Når førstemann ble født merket jeg ikke at slimproppen gikk men nå var det ingen tvil. Lege terminen min var i går men UL er ikke før den 9..

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Veeeldig vanskeligt og si, men ved førige fødselen min så gikk slimproppen 2 eller 3 dager før fødselen startet.

Så kanskje det kan skje noe i løpet av helga, hvis du er heldig.

 

Lykke til.:)

Lenke til kommentar

I første sv.skap gikk slimproppen ca. 1 uke før,da startet fødselen med at vannet gikk. I mitt siste sv.skap gikk slimproppen samme dag som fødselen. Riene startet like etterpå. Fødte 9 dager og 7 dager før ul-terminene.

Lenke til kommentar

For meg gikk det noen timer før modningsriene begynte. Men har hørt om at slimproppen kan gå LEEEEEEENGE før...........

Lenke til kommentar

med meg har den gått 2-3 uker før jeg har født.

den har ingenting å si om at fødselen kommer snart, sa de på sykehuset da jeg spurte engang

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg har lest at fødselen vanligvis starter timer eller dager etter at slimproppen går.

 

Da jeg fikk mitt andre barn, gikk slimproppen ca. 30. april, og så for meg at nå, nå setter det snart igang. Fødselen lot derimot vente på seg, og tulla var ikke ute før 22. mai!!

 

Håper du kommer igang snart, men fortvil ikke om det tar litt tid...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...