Gå til innhold

Når kom den "ordentlige" magen hos dere andre??


lillip

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Er nå i 21 uke og ca95kg vel nå, vet ikke om det har no å si for saken, men nå vet dere da det og. Venter fælt på at gravid magen min skal komme. Når kom den på dere andre her inne?

 

Hos meg nå ser du godt at det er no der inne når jeg ligger på ryggen, og om jeg bruker gravidbukser som "strammer" opp litt. Men ellers når jeg står eller går i andre bukser ser magen bare dvassen og STOR ut..

 

Hvordan er det med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

på første mann syns jeg ikke magen vart noe annet en Stor og dvassen, men jeg er litt mer polstra enn deg da, denne gangen kom fin tutmage rundt uke 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på meg synes det ikke enda, og jeg er 27+3, men så er jeg en god del mer polstret enn deg da.. veide 138 da jeg ble gravid, hvor mye jeg veier akkurat nå vet jeg ikke, men for to uker siden veide jeg 140.. er ikke sikker på om jeg i det hele tatt kommer til å få gravidmage.. men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter enda. eller, joda, det begynner å synes, men den er ikke så stram og fin som mange andre har. er 26+6 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg har hatt mage lenge nå jeg, men kanskje ikke i andre sine øyne. Sambo ser det i hvert fall, og andre som vet at jeg er gravid. Er 2. gangs, og med den første var det folk som ikke la merke til det i det hele tatt et par dager før fødsel!

I alle fall ingen som reiser seg på bussen for meg enda akkurat ;-) Er i uke 19/20 nå.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...