Gå til innhold

Mars: Sørlandet78 har du fått??


snart mamma te nr 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hun har fått. møtte henne på barsel. mi jente kom 28. var 50 cmlang 36 rundt hodet og 3750 g. så nå kan vi jo møtes tik trilletur, må jo bare komm litt inn i det være mor først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer.. Hva fikk hun å hvilken dato ble d på henne? Er hun ikke hjemme enda? Jeg fikk gutt den 30 mars ei uke før tida. 3570g, 49cm og 36 i hode. Kom hjem igjen igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være helt ærlig så husker jeg ikke hva hun fikk. Gikk litt i tåkeheimen og husker egentlig fint lite var så mange der oppe. Men hun burde jo være hjemme nå. Går alt bar med deg da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her går igrunn alt i sin skjønneste orden. Koser oss om dagene. Ska bli deilig ut å trilletur i sånt vær. godt det er vår fremfor oss. Han er veldig snill. Det er jo bare 3 år siden jeg var borti dette sist. sover ganska bra om natten å. Hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her går det bra. bekkenet er nesten helt bra også. jenta mi sover nok mer enn meg på natta, yar nok litt tid før jeg blir vant til at hun er der, n¨våkner jeg av den minste lyd. men hun er kjempe snill og ser ut til å trives hjemme hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...