Gå til innhold

vi skal slutte med nattpuppen i natt...noen med gode råd???


*mamman til tw og bi*

Anbefalte innlegg

vi tenkte at pappan skulle ta seg av dette da mamman har en tendens til å slenge ut puppen litt for lett for natteroens del.mamman skal ligge på sofaen og pappa trøste lillegutt gjenom de første nettene.vi tenkte å ikke gi pupp mellom 00.00-06.00 den første perioden også strekke dette lengre og lengre.vi tenkte å gi litt vann som tørste drikk på flaska og bare snakke rolig med bebisen vår...han er 6.5mnd..noen med gode forslag...gruer oss litt til dette da han før har fått opptil 5måltider per natt.tror det kan bli bråk ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå er han så stor at han skal ikke ha behov for mat på natta,min er 8,5 mnd,begynte før jul med han,det kan være tongt,er så lett å gi etter.jeg var lei av nattevåket,jeg la han på eget rom,ilamme søsteren da,men tok henne inn til oss,det eneste som hjelper er å la barnet gråte,er forferdelig,stakkars barn,men det er egentlig ikke synd i di.min ville ikke ha flaske med vann,men han tar smokk.gjør din?trodde det skulle bli et forferdelig skrik,men det var 2 netter med littsmågråting av og til,så sov han.han kan enda våkne på natta av og til,da gir jeg han smokken,tar han ikke inn å ammer han før etter kl.7.lykke til,håper det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han tar smukk og drikker mye vann itillegg til pupp på dagtid...håper det går bra ja:) vi har foreløbig bare et soverom for de to andre holder vi på og pusse opp,,,,så vi får holde ut med skrikinga ja....

 

 

tar gjerne i mot flere råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...