Gå til innhold

Jippi!!! Negativ test!


krysser fingre og tær!

Anbefalte innlegg

 

 

Har hatt en tanke i hode i dag, IKKE FÅ EL I DAG!! Siden kjæresten (insiminatøren) ikke kommer hjem før på mandag hadde det vært veldig dumt å få el i dag. Testa i dag morres og fikk negativt resultat. Utover dagen har jeg fått el- slim og begynte å bli engstelig.Jeg regnet på timene fram til gjensynsgleden klokka 14.30 på mandag og fikk ikke ro før jeg fikk negativt resultat også nå klokka 17! Siden det nå er mindre enn 48 timer ( faktisk 45.5timer) til jeg kan få frista mannen i sengehalmen, så er vi nå innenfor margiene og kan få en sjanse denne måneden også.

STRESS?? Nei da, ikke i det hele tatt!!! Synes synd på dere som har mannen deres borte ofte slik at dette stresset er dagligdags! Dette hadde ikke jeg orka i lengden i allefall.

 

Hi, hi ingen hemmelighet hva jeg skal gjøre i 3 tida på mandag da.. Lenge leve spontaniteten!!

 

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, ser for meg at du treffer han i døra med vibben i handen mens han utbryter; nei, ikke nå igjen.

 

Hehe, kjenner meg ikke igjen jeg nei :))

 

Vært noe ala det der hos oss også.

Bare at han er borte omtrent hele tida.

 

Har hatt en del tlf med

-Testen ble positiv. Jeg rekker xx fergen

-Åhh. Jaja. Skal se om jeg får fri fra xx/ skal se om jeg kan drøye xx til xx da.

 

Hehe. Neida, null stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, stress er dette da vel ikke?? Baare kos.. Jeg må le litt også, regne seg frem til antall timer, hehe. Det er verre enn på film, faktisk:o)

 

Hihi,lykke til på mandag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...