Gå til innhold

Hvor mange dl. kaffe drikker dere om dagen?

Anbefalte innlegg

Hei;

litt nysgjerrig på hvor stort kaffeinntaket er blant oss.Gjerne i desiliter(dl.) da krus,kopper o.l er litt mer ubestemmelig i mengde.

Jeg drikker ca.3-4 dl.om dagen,men drikker mer når jeg har fått TR og håpet er ute for den pp'n.Må jo kose seg:)

Fortsetter under...

Drikker ikke kaffe....men kan fortelle at jeg nylig leste at Kaffe,kakao,te,coca-cola og sjokolade minker sjangsene for å bli gravid og de bør spesiellt kuttes ut når man er gravid.

De øker også SA faren betraktelig.

Jeg er selv sjokoman og glad i tab ekstra....må vell begynne å bli kvitt det behovet !

Annonse

Ååhh.. det blir nok opp i minst 4 dl per dag.. gosh.. fælt at jeg er en av værstingene her :-(

Hjelper ikke at jeg er glad i sjokolade også da...

Men, trøster meg med at foreldregenerasjonen vår ikke visste om dette i hele tatt. Mamma drakk feks masse kaffe og har alltid vært glad i sjokolade ;-) Hele svangerskapet også...

Men - det er grunn til å skjerpe seg nå når vi vet!! Jeg skal prøve å gå ned i 2-3 dl jeg og! Seriøst altså. 0 hadde vært best, men det klarer jeg ikke....

Annonse

Jeg drikker 2-3 krus om dagen.er vel 2 dl i hver eller noe..? men det går litt opp pg ned. men jeg må iallefall ha morgenkoppen og av og til en etter middag koppen:)

men når jeg en vakker dag blir gravid, kommer jeg til å kutte ut kaffen helt, tror jeg og det blir absolutt ikke noe problem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...