Gå til innhold

Kviser!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått skikkelig utbrudd av kviser - spesiellt på ryggen.....

Andre som opplever det samme?

Det som er så dumt er at en må passe seg for hvilke frodukter en smører på da de kan være skadelige for babyen.

Jeg drikker allerede 3 liter vann til dagen og mener jeg har et relativt sunt kosthold - ergo er nok dette hormonellt betinget.

 

Ikke noe gøy iallfall :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Har aldri hatt en kvise før, men nå har jeg i hvertfall noen til alle tider på ryggen... Og i ansiktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg enda hatt dem på ryggen så kunne jeg forsåvidt ha skjult dem litt, men jeg har fått dem i PANNA!! Utrooolig irriterende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, har fått en og annen liten kvise på ryggen/brystet - noe jeg aldri har hatt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i starten fikk jeg en del kviser i ansiktet (noe jeg vanligvis ikke har). Ikke like mye nå, men føler huden har blitt annerledes. Litt mer ujevn på et vis...! (mht farge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også blitt plaget med kviser i det siste!!! :(

Når endelig en er på vei til å forsvinne så popper det opp en ny:( :(

Har også fått kviser på ryggen...æsj. Føler meg skikkelig stygg for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig irriterende at sånt noe skal skje!! Jeg er ikke noe spesielt plaget med kviser ellers, har så klart hatt en og annen innimellom.. Men nå har jeg liksom fått DE kanonen i panna da! Og en sånn "underjordisk" en på halsen, som ikke går ann å klemme ut! Og som gjør vondt!!

Det er jo ikke direkte pent heller da.. Føler meg veldig lite attraktiv for øyeblikket, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på ryggen, men jeg fikk det i ansiktet.. men nå ser det endelig ut som det gir seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått ehttp://www.childbirth.org/articles/boyorgirl.htmlir borte snart,,, en på hver side av overleppa.. underjordiske... ser ikke ut.. men prøver aloe vera nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tilbakemeldinger :)

 

Godt å høre at jeg ikke er alene om dette problemet.

Dumt at det ikke står noe særlig om dette i bøkene/heftene vi får hos legen ( at det er vanlig liksom ) - er det rart en begynner å lure...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...