Gå til innhold

kjenner man når hodet fester seg?


momsemor fikk gutt 160506

Anbefalte innlegg

altså.. i dag har det vært vondt nede.. presser skikkelig ned.. og det er en sånn sviende følelse.... Noen andre som har noen erfaringer? Min første gang, så jeg har jo ikke peiling om man kjenner hodet sklir ned der... vondt for å gå, for magen er jo så stram... Har 42 dager igjen ... Så til uka er jeg vel høygravid da vel?! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjennte ikke noe når hodet festet seg! men det presser der nede nå som det er festet.ikke enkelt og si!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke kjent at hodet til babyen har festet seg, men det har det visst gjort i følge legen (jeg er 38+2 idag). Noen ganger kjenner jeg "krafsing" av hender (tror jeg) og da er det veldig langt nede. Jeg kjenner også mer udefinerbare bevegelser dypt nede i bekkenet. Nedpress tror jeg er veldig vanlig, og det er sikkert fordi babyen har det trangt og prøver å komme lenger ned. Sikkert ikke uvanlig om det stikker og gjør vondt heller selv om jeg ikke har så mye erfaring med det.

Man er visst høygravid når det er 40 dager igjen ja, spennende! Masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...