Gå til innhold

Vogner!


Nine_82

Anbefalte innlegg

Var å kikket litt på vogner idag selv om jeg kun er snart 8 uker på vei. Må jo se litt hva som finnes..

Falt fullstendig for Emmaljunga Smart Duo Combi.. Noen som har erfaring med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt Emaljunga sportsvogn og har vært kjempefornøyd med den. Veldig lett og handig. Vurderer å kjøpe samme merke denne gangen også.

Har ikke erfaring med smart duo combi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaringer med vogner. Men som jeg gleder meg til å kjøpe vogn:) Jeg har lyst på Emmaljunga Edge Duo. Gleder meg til jeg kan begynne å handle utstyr til beibisen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edge Duo var også veldig fin...

Jeg også gleder meg villt til å handle...var på en liten utstyrskikketur idag det er jo såååå masse fint.

 

Emmaljunga er jo et veldig bra merke. Så uansett blir det en Emmaljunga vogn det er helt sikkert

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg det blir på oss også.

 

Når kan man begynne å handle litt forsiktig? Da mener jeg ikke de store dyre tingene, men litt klær og stæsj:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt individuellt...men jeg venter nok til jeg er en god stund på vei før jeg starter å handle ordentlig. Men kommer jeg over noe jeg bare må ha så kjøper jeg det. Har allerede kjøpt en kosedress i nøytral farge bare for å ha noe å se på....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også tenkt å vente litt da. Minst 3-4 mnd til. Men som du sier, kommer jeg over noe:)

 

Skal dere vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal vite kjønnet ja...vi har lyst til det.

Selv om vi begge to tror at det er en liten Tuva inne i magen...

 

Skal dere? Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bestandig trodd at min kjære ikke ville vite hva det ble. Men nå sier han plutselig at han vil vite:) Jeg har bestandig sagt at jeg ikke vil vite, men nå tviler jeg:) Kanskje vi vil vite. Får se:)

 

Jeg har termin 3. desember. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig usikker, men min kjære vil veldig gjerne vite og da er det greit for meg. Det blir spennende uansett.

Jeg har termin 22. november.

 

Tuva er et enkelt og nydelig navn som vi begge liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt Emmaljunga Duo Edge tidligere, den er utrolig stilig med mange finesser, MEN veldig tung.....om dere skal frakte den en del med bil, så sjekk om dere får plass! Den er storrommet altså......også ganske hard fjæring, men det er vel smak og behag.... Vi syntes den bli for slitsom å drasse på desverre. Men tøff - det er den! Selv kommer vi til å kjøpe Simo Bagvogn til spiren som kommer i november da hele vinteren blir tilbragt i vogna, den er også en del lettere.....etter det står OTH`n til storesøster å venter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja...Hm...Synd at den skal ta så mye plass da. Litt viktig at man bare kan klappe den sammen å sette den i bilen.

 

Fint med tilbakemelding på den da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenkte jeg bare skulle dele min erfaring ettersom vi har hatt den.. For oss så var det såvidt den fikk plass i VW passat st.vogn, værst var det i høyden...må innrømme at bilen fikk noen "riper" i taket etterhvert desverre:( Om man demonterer bag og understell osv, så går det jo sikkert i de fleste biler, iallefall stasjonsvogner, men anbefaler alle som tenker på denne å få prøvd den i bilen først slik at man ikke riskikerer å må kjøpe ny bil også(!) ;o) ....Men som sagt, den er utrolig pen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det vil si at vi vil ha problemer med å få plass til den i en Audi A3 og en Golf 3....

Vi hadde ikke tenkt å bytte biler akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da. Og jeg som trodde vi hadde stor bil med vår stasjonsvogn. Hmm..Ja jeg skal uansett prøve først. Har ikke lyst til å demontere vogn hver gang den skal i bilen... Den må i bilen hver gang jeg skal til byen da...

 

Men den vogna er jo så fin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...skjønner! Kan fort bli dyrt.... Jeg vet rett og slett ikke hvordan det er med disse bilene, men noe mindre enn Passat`n er de sikkert.. Jeg ville uansett dratt dit hvor de selger Emmaljunga, å spørre om de kan være behjelpelige slik at dere får prøvd den bak i bilen deres før dere evt kjøper! Det får dere helt sikkert....er alltid greit å tenke over slike praktiske ting før man slår til på noe..er fort gjort å ta forhastede beslutninger man kan angre på siden! Også evt hvor mye stress det blir om den må demonteres for hver gang osv...synes dere det er greit, eller vil dere heller gå for en som kan settes rett inn...hva blir mest praktisk for DERE i lengden....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...