Gå til innhold

hvor mange er vi her? og noen fler som har født?


xxxo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er bare nyskjerrig... Hvordan tok den biologiske faren det??

Og hvordan gikk det med kjæresten din, familiene deres..?

Håper ikke jeg virker frekk eller påtrengende nå... Men ble liksom litt revet med i historien.. ;)

Lenke til kommentar

enda ikke sagt det til bio far..

men tror jeg skal sende melding og spørre om å treffes ikveld..

hva skal jeg skrive tro??

 

kommer med tilbake melding.

Lenke til kommentar

vil bare ønske deg lykke til..Håper han tar det med godt mot.(noe han sikkert gjør,når han får summet seg.)

 

Pia

Lenke til kommentar

JEg er her.. Fikk jenta mi september 2003, fikk underskrift fra biofar da hun var 10 mndr. etter mye rot fra ham og trygdekontor. Far nr 1 fikk negativ da hun var 2,5 mndr..

 

Titter innom av og til for å svare andre i samme situasjon.. :)

Lenke til kommentar

Annonse

jeg var her inne for litt over 2år siden og kikker innom enda.jeg viste derimot hvem som var far,men det ble tatt en dna-test og under hele ventetiden ble jeg utsatt for psykisk terror,så jeg begynte faktisk å tenke slike tanker som "tenk,om jeg var så full at jeg hadde sex med en annen" osv.Dna-testen kom og far nektet fortsatt.Han ble dermed pålagt farskapet av retten.Vi endte opp i retten noen mnd seinere pga vold og trusler.fikk besøksforbud,men dette utgikk etter 6mnd.Har ikke hørt noe mere enn tomme trusler via venner etter dette og vesla på snart 2,5år har aldri sett sin far.(takk og lov for det i grunn)

 

Lenke til kommentar

Ikke med noen av dem.. Faren hennes så henne da hun var 18 mndr.. Da tvang jeg ham også å si det til familien sin, som da fikk et stort sjokk, men som har tatt veldig godt imot oss.. Nå besøker vi slekta hennes i tromsø sånn ca 2 ganger i året, overnatter da hos bestemora hennes.

 

Min lille Christina er deres første barnebarn. De var veldig takknemlige for at jeg turte å ta det skrittet å komme opp da hun var 18 mndr..

 

Nå er jeg student og singel (igjen)

Blitt dumpet for 2. gang på 1 år nå.. Far har henne aldri, så mannfok takler ikke det at hun er hos meg HELE tiden.

Jeg får finne en som liker denne pakkeløsningen tror jeg :)

 

Gammel er ditt barn? Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...