Gå til innhold

"Meir bevegelse enn vanleg"


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag har barnet i magen bevegd seg meir enn normalt er. Kan det tyde på at noko snart er i gjære? Pleier stort sett å vere rolig fram til ettermiddagen. Men har gått i ett i dag, ikkje at eg klager på det. Blir jo meir rolig når eg kjenner bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det sånn på onsdagskvelden. Babyen var helt rabiat og det bulket og bykset seg i magen min i ett kjør. Vonde kynnere fikk jeg av det også.

 

La inn en tråd både her på BIM og på DIB ang. dette, og på DIB svarte flere meg at de hadde opplevd dette kvelden før de gikk i fødsel... Og der satt jeg da, med vondtene mine og håpe... håpe... håpe...

 

Men jeg sitter her ennå og håper for å si det sånn, og babyen roet seg igjen når jeg la meg samme kveld ;-)

Desverre.

 

Hadde vært kjekt å ta en tur til Førde snart, sant?!?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får eg jo håpe at noko skjer i løpet av morgon dagen. :) Men ser vel eigentleg dårlig ut. Er masse bevegelse, men ingen vonde smerter verken her eller der.

 

Hadde vert supert å kunne tatt turen innom Fødeavdelinga snart, og kommt ut igjen med ei skjønn tulle i armene. :)

 

Når har du termin da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt mer bevegelser enn vanlig....men vet ikke om det vil si at fødselen snart setter igang..... men hadde jo vært koselig det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vert kjempe kos om noko skjedde snart. :) Barnet er fortsatt i bra bevegelse, men ingen teikn til smerter ennå. Hadde eit lite håp seint i går kveld, men den smerten ga seg ganske så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...