Gå til innhold

Aprildamer - endelig har vår måned kommet!!


Dolla&Heidi&spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå nå er det ikke lenge til jenter:) jeg har bare en uke igjen , dere da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så fornøyd-skulle fått for to dager siden,men det ser jammen ikke ut som det skal skje-blir mer og mer deppa og redd-vår eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdeilig at vår måned endelig er her. Har alltid tenkt at det "er så lenge til" så da jeg var hos legen i går spurte hun om jeg hadde begynt å tenke på fødselen... Men jeg måtte jo være ærlig og si at jeg har skyvet alt sånnt forran meg til jeg skal begynne permisjonen - og nå er den her!!! Så nå er det bare en ting å forberede seg på.... spennende!!!

 

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun 3 dager igjen til KS jeg:) Tirsdag morgen kl 0900. Dvs egentlig 2 1/2 dag. Så idag har jeg og sambo brukt 5 timer til sammen på å vaske huset. Ganske snedig. Kan planlegge slike ting. Selvsagt hadde det vært best med vanlig fødsel, men det vil seg ikke sånn denne gangen. Kan til og med forberede fødselsdag 4.april....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja lykke til alle =)

Gleder meg masse til det hele setter igang.

Vet det er noen av oss som allerede har fått babyen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen!! det gikk ikke helt opp for meg i går, at jeg faktisk har kommet i riktig måned!!

 

Men nå kiler det i magen, selv om det er sent i april da, den 26...

 

Kan jo fort bli mai baby på meg!! Men vi får satse på at han er presis!!!

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg sånn til fødselen at jeg blir helt kvalm. Kiler i magen når jeg tenker på det som kommer etterpå, men så kommer tankene på selve fødselen, huff det er helt fælt. Jeg er 2gangs fødende. Nå begynte jeg å skjelve i føttene bare med tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Ikke lenge igjen. Gikk plutselig opp for meg at nå MÅ jeg snart føde om jeg vil eller ikke...fikk litt angst, for dette er ikke noe jeg kan velge eller ombestemme meg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...