Gå til innhold

tante har reist alt, lynvisitt!


Gjest

Anbefalte innlegg

Ikke noe hyggelig å ha henne her heller, så like godt hun dro!!!!

 

Lurer på om det sier noe om fruktbarheten at mensen varer så kort?

2-3 dager, er ikke det litt i korteste laget? har aldri vart så lenge her, heller ikke så mye. Etter ma, med utskrapning, blødde jeg bare 4 dager. Kanskje jeg er et menneske som blør lite, eller tror dere det er noe feil med livmorslimmhinnen feks? Er det ikke det ene så er det det andre.....

Begynner med min 4. og sannsynligvis siste pergokur i dag.

Får se hva legen sier, om jeg skal fortsette uten pergo, eller få sterkere hormoner. Akkurat nå vet jeg ikke om jeg orker det, men om noen dager er jeg vel på høyden igjen håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei horatio.

min tante kom 1.april og d var rimelig sent ifht.ellers,men jeg trøster meg med at d er akuen som "virker". jeg pleier å ha tanta på besøk i 3 dager,max 4,og jeg har ikke gått på pergo. så jeg tror nok at d er helt normalt. har aldri hatt den noe lengre heller, og selv ikke etter fødsel for 7 år siden og SA i aug har den vært noe lengre. .vet ikke om d er bra eller dårlig men tror vel at d er HELT normalt. .

hvordan har d vært med bi-virkninger på pergoen for deg da??

hører at noen har mange og noen har ingen..men hvis d er d jeg får så får jeg vel alle som går ann. .oxo d som ikke står skrevet i vedlegget. hehe!! forresten,hva betalte du d neste gangene du var hos Dr.Trolle?? sånn til blodprøver etc. .

 

KEEP ON FU...! OOOPS!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, horatio. Godt du ble kvitt henne så fort da ..!

Det er jo mange som har mens i bare 3-5 dager, så det er sikkert ikke noe unormalt med deg =)

I tilfelle det hadde vært det, så hadde vel dr. Trolle sagt ifra..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...