Gå til innhold

April: Joho!!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

I dag er jeg glad igjen. Etter en uke full av opp- og nedturer!! Mandag fikk jeg beskjed om hvor mye stillingen min blir redusert på jobb. Tirsdag ringer jeg på jobb i Bohus. Onsdag er jeg på intervju og blir begeistret for evt. ny jobb. Torsdag signerer jeg på ny jobb og leverer oppsigelse på gammel. Samme kveld får jeg panikk for at jeg har regnet feil ang lønn og dermed ikke vil "opprettholde" lønnsnivået jeg har i dag og tenker teite tanker om meg selv og "troen på grønnere gress på andre siden". Masse tvil på fredag og grudde meg FÆLT til å forlate nåværende arbeidsplass. I dag fant jeg ut nøyaktig hvor mye jeg kommer til å tjene og det er omtrent akkurat det samme (i en 80% stilling) som jeg i dag gjør i en 100% stilling. Jippi!!! *lettelse*

 

Og da Matilde sov formiddagslur raidet jeg nærmeste handlesenter for litt klær - det var jammen deilig uten barnevogn! Så var det babysvømming (Matilde kan nå gå under nicket "Bølla" for hun bare plasker noe vilt og spruter (i glede) på alle de andre mini-babyene; hun er nesteldst på kurset), "lett" (som i enkelt, ikke sunt) middag/lunsj på McDonalds og så får vi barnevakt og skal i svigerinnes 35-års dag i kveld.

 

Deilig dag! DEILIG dag! Ikke gidder jeg gjøre en dritt i huset heller - jeg har FRI ;o)

 

Kos dere masse, jenter! Og tusen takk for tanker og fingerkryssing i uka som var!!! *klemmmmmm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig med slike dager når alt stemmer : )

 

Ja, drit i husarbeidet og kos deg med den flotte dagen din.... amen... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hørtes ut te å ver ei spennande vega du har hatt, hehe... :o) Gratulera så mye med den nye jobben! Må snart ta et nytt treff ein dag det passe! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, det hörtes ut som en karusell uke kan man si. Gratulerer så mye med den nye jobben.

Og bare kos deg hjemme uten å gjöre noe som helst du. Man må ha noen slike dager også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...