Gå til innhold

Er det noen hormonmonster der ute?


Lindamor og Oliver

Anbefalte innlegg

Jeg blir så fort sint..eller følsom..sier noen et litt skeivt ord så tar jeg det til meg.Bestemor så på magen min i går og sa: "hvis ikke du skal ha før i august så kommer du til å bli bra svær"...hyggelig..bak meg i cafen satt ei jente som var en mnd. bak meg med den flate magen..følte meg som en enorm elefant.-Må le litt av meg selv også..hehe..jeg bryr meg så alt for mye om hva andre måtte tenke.

Samboeren min synes ikke det er lett å ha meg i hus..nei,jeg går jo nesten hele tiden rundt og spør; "ser jeg tykk ut?"...og så hiver jeg klær på gulvet i desperasjon over alt jeg ikke passer eller ser bra ut i.

Han sier jeg ser bra ut, sier jeg bare har lagt på meg på magen og ser flott ut..joda,ser det sikkert selv når alt er overstått men ikke nå; )

 

Ikke lett bestandig dette her.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oki,så da er det bare meg da: )

Da erklærer jeg meg for ekte hormonmonster å være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, du er nok ikke alene nei. Syns synd på samboeren min jeg. Blir sint for alt jeg.Uff, det er skikkelig kjedelig og jeg vil liksom gjørenoe med det, men klarer liksom ikke...

Jeg går rundt og håper at det blir bedre når snøen blir borte, for det er egentlig den som gjør meg sint og deprimert så jeg får bare krysse fingrene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, i løpet av dagen har jeg sendt verdens styggeste mail til 17.mai komiteen, (sint fordi jeg har flere oppgaver enn de fleste og hater virkelig den ene oppgaven jeg har fått. Mangler overskudd til sånt...)

Kjeftet opp damen i resepsjonen på legevakten, etter å ha ventet i 3 timer med syk sønn. Ingen gardiner og sola stekte inn vinduet og ALLE fikk gå før oss. Hater henne fremdeles!!!!!

Kjeftet på samboeren min fordi jeg alltid må dra på legevakten og har fremdeles problemer med å sitte rolig i sofaen.....

 

Hmpf, dessuten er jeg sur fordi jeg ikke har fått middag i dag (var egentlig bedt bort....) så jeg vet ikke helt om jeg er så veldig søt for tiden ;)

Gråter ca 10 ganger pr dag.... glad jeg slipper å se meg selv i andres øyne

 

Huff..

Klem til alle medhormonelle gravide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å neida..du er ikke den eneste..I dag kom det kastet på meg. Jeg som har vært så rolig og avbalansert hittil. Men i dag...fy og fy. føler meg også tykk..har nok gått opp litt, og føler at jeg ikke er berettiget å gå opp fordi jeg er så kort på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner i alle fall!

jeg og mannen min holdt på å le oss ihjel av meg på buttikken for en uke siden jeg virkelig hatet alle der inne jeg kommenterte samtlige til mannen min. De var treige, breie stygge , frekke ja i det hele tatt. he he mannen min var faktisk den eneste i den butikken som kunne te seg og som hadde noe mellom øra i følge meg. matte til slutt le da han sendte meg bort på klesbutikken så han fikk handle i fred:)

 

Ellers så har jeg begynt å ta alle krangle telefonene etter lunch på jobb så jeg i alle fall har stabilt blodsukker:9

 

 

er ellers blid men kan hisse meg opp på alles vegne virkelig engasjert til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pakker vekk alle klærne som ikke passer nå slik at jeg skal slippe å se dem eller fortvilet forsøke å prøve dem. Det er ingenting igjen men nå blir det dessuten åpenbart at jeg må ha påfyll ;-)

 

Er nok litt hårsår jeg også for tiden... sukk.

 

Men, men vi klarer det nok :-) Når magen blir enda større blir vi sikkert stolte igjen... Da blir det jo skikkelig åpenbart at det er et barn der inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei her er et hormonmonster også!

 

Godt at det ikke er bare meg, jeg blir fryktelig fort trist og lei meg om dagen, er vanligvis ikke så følsom.Jeg pleier i allefal å greie å ta meg sammen, om dagen her gråt jeg enda vi hadde besøk! måtte gå ned på badet for at ingen skulle se det, ble så flau!

 

Lykke til videre med hormonene alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et skikkelig hormontroll!!! Samboeren min sa til meg i dag at jeg må være unik som er hormontroll hele svangerskapet. Det skal jo bare vare tre mnd!! Vel, sambo, les denne tråden og gråt!! Takk, jenter, tross hormonene løftet denne tråden dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel trygt kalle meg for et hormonmonster, dessverre....... I dag har jeg hatt en skikkelig sinna og trist dag. Når jeg ikke kjæfter og smeller, så gråter jeg. Huff, syns synd på de rundt meg og meg selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...