Gå til innhold

Hjelp meg noen....


Oliver`s Mamma

Anbefalte innlegg

Er det mulig å teste positivt med gravid.test to uker før mensen- jeg gjorde det sjønne dere, men kanskje jeg egentlig var gravid da jeg hadde mensen, siden jeg testet positivt ca 2 uker etter mensen...

 

Noen som har noen svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at du kanskje allerede va gravid da du fikk mensen jeg. Noen har jo blødninger selv om de er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da vil jeg nok tro du var gravid da du fikk mensen... for viss det er to uker til neste mens så er det jo rundt el tider...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg lurer på hva som fikk deg til å teste to uker før mensen, hadde du en aning om at du kanksje var gravid? bare lurer litt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde du som vanlig sist mens da?? Og slenger meg litt på spørsmålet til anonym over her. Følte du at du måtte teste da eller?? Hadde du en følelse eller symptomer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk veldig vondt i brystene- så testet jeg først 9 dagen i syklusen, og den var negativ- så på 18 dagen var den positiv, har syklus på 30-32 dager, så synes det var veldig tidlig å teste positivt da...Derfor jeg tenkte jeg kanskje at jeg var gravid allerede da jeg hadde mensen, siden el er som oftes to uker før ventende ikm, og det er rart å teste positivt bare to,tre dager etter e.l?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet positiv 3 dager etter befruktning med første mann...så det kan jo være at du nyligble gravid..eller som de andre sier her at du var alt gravid da du fikk mens....har lest at noen kan få mens på samme tid og dato ganske lenge selv om man er gravid.

 

gratulerer forresten...du ER i hvertfall gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...