Gå til innhold

sykt rart det her..


Tess30

Anbefalte innlegg

Det e så merkeli, tenk at vi har nåkka inni magen som veks, og skal bli en beibi....Helt utruli....Glæde mæ så, håpe virkeli at den vil være der inne denna gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja vet!

er kjemperart det der..har ikke gått opp for meg enda at jeg er gravid!

Men nå idag er jeg svimmel å kvalm å alr har liksom begynt å melde seg her! hehe..men det er godt å "kjenne" at man er gravid!-det hjelper på det at det snart går opp for meg..

 

Er det noen andre her som "holder pusten" til 12 uke er over? jeg er redd for å miste den jeg.. har ingen grunn til det men man vet jo aldri!

Nå er jeg halveis til 12 uker å jeg håper alt går bra:-)

Håper det for dere jenter oxo!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med dere!

 

Jeg tror ikke dette har gått opp for meg heller... til tross for at jeg har så kjempevonde bryster! - og jeg blir så kvalm hver eneste ettermiddag....Men som dere sier; litt symptomer er jo godt å ha, slik at man liksom kjenner at man er gravid..

 

Jeg holder også litt pusten til 12 uker. - det virker så leeenge til, synes jeg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite hint....

 

Ikke føl dere så forferdelig mye tryggere bare for at dere når uke 12. Det er faktisk ikke uke 12 som er datoen man kan føle seg trygg, det er nærmere uke 16.

Kjenner ei som ble overrasket over denne opplysningen da hun mistet i uke 14.

 

Er ikke trygg selv heller, men jeg blir vel tryggere jo lenger tid det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat verdens mest positive innlegg du hadde der, Susan..

 

Men det er faktisk slik at prosentsjansen for å miste blir mindre ettersom ukene går. Jeg så en sånn prosentoversikt i går. - og det er goood grunn til å glede seg til sånn cirka uke tolv: da er prosentsjansen mye mindre med tanke på å miste og man kan derfor spre det glade budskap til hele verden, samt at mange blir mye mindre kvalm og uvel..

 

- men som du sier, man er aldri trygg. En god venninne av meg mistet sitt barn i uke 28, og min kusine mistet datteren sin en dag på overtid.

 

Gleder meg for hver uke som går, jeg, okke som!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...