Gå til innhold

Endelig EL!!


Mille-77

Anbefalte innlegg

Er så glad, har drevet med sex annenhver dag siden pergo-slutt, testet negativt hver dag, men i dag var den positiv, veldig positiv. Så da ble det dag 17 på meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, vel, sperm innvendig så den biten er grei (hehe, ikke mye privat her!), men ellers ikke så i form. Trøtt og litt uvel, men utrolig GLAD for at jeg fikk eggløsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt supert. Vi holder på annenhver dag vi også, så i morgen er det på`n igjen. Jeg hadde positiv EL-test på torsdag, men jeg gir meg ikke ennå*ler*

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det kan jo henge egget henger i litt ekstra ;-)

 

Bare så lenge å vente til IKM dage - æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, blæh, lenge å vente. Vi får være nevrotisk utålmodige i kor:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja. Kommer nok til å være en skikkelig symptomkjenner de neste to ukene. Skal ha skikkelig lange, ekle dager på jobben frem til påske, og håper ikke det ødelegger for spiren min (optimist :).

 

Testet veldig positivt i går, og testet i morges igjen, bare for å være sikker - og den var litt mindre positiv i dag. Var med sambo i går morges og i går kveld, lurer på om det holder.. (hehe, vet jo at det skal det, men når EL først er her...).. han er borte frem til sent i kveld.. vil liksom ikke spolere mulighetene mine her :o)

 

Jeg er skikkelig spent, og skal teste tja, 1. påskedag er IKM dagen, men påskaften er dag 31 så jeg tenkte å teste da..hadde jo vært så fint å begynne påsken med + test!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...