Gå til innhold

Oktober: Var på ultralyd i går:)


2 Hærligheter!

Anbefalte innlegg

og er 3 mnd på vei :) Beibien lå å sprellet med armer og bein å hadde begynt å drikke fostervann og tisse.Hihi....Jeg var så engstelig en stund pga av magesmerter men alt så bra ut! :)

H*n var 6,5 cm lang..

Tror det blir en gutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro:)

Jeg var på ultralyd i uke 9, den lå helt stille, eneste jeg så var det lille hjerte som slo, ble overlykkelig jeg da. Men så leser jeg om dere som har vært på ultralyd hvor armer og ben gikk, stupte kråke osv, ble litt nervøs jeg da, er det noe galt med den lille spira mi, eller får jeg en rolig baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanksje du var litt tidlig til å se UL:) Det er mange som tar UL i uke 12 hvor babyen ligger helt i ro :) Så der er nok ganske normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mente det var tolv uker,og termin 14 oktober,men ville ikke si noe sikkert. Får vite det helt sikkert på min ultralyd i uke 18:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin to dager etter deg og min knert var ikke så stor som din gitt, den var kun 5,2. Litt rart at det er så stor forskjell allerede nå. Litt ekstra rart også, fordi knerten min var "5 dager større" enn det den skulle være ved forrige UL, altså har ligger den ikke foran lenger. Jeg håper alt er bra likevel. 5,2 skulle visst tilsvare 11+5.

 

Jeg skal på ny UL i uke 19, i midten av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,det er visst veldig variert med størrelser på disse bebiene...Men grunnen til ul i uke 18/19 for di fleste,er at di fleste beibiene er like store da,og det blir lettere å sette nøyaktig termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...