Gå til innhold

Hjelp, jeg blør!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ååå, har akkurat snakket med legevakten og tror jeg må reise dit nå. Var på do for en halvtime siden, blod på papiret. Ikke mye i det hele tatt, mer som rosa utflod. Hadde MA i januar. Noen som har erfaringer med tidlige blødninger? Trenger å høre! Er mellom 6 og 7 uker. Ikke hatt sex eller gjort noe annet siste døgn som kan irritere slimhinner og starte blødninger..

 

Er så redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mitt forrige svangerskap hadde jeg en svak blødning i uke 5 el 6. Det var bare litt rosa på papiret liksom. Den varte kanskje 4 dager. Det var ikke mye men måtte bruke truseinnlegg noen dager. I dag er gutten snart 8 år og alt gikk bra. Krysser fingerene for at dette går bra. Lykke til.

 

Her er en liten trøsteklem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og hadde litt rosa blødning i 1 trimester, var fordi slimhinnene sprakk.. ikke noe farlig:)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg fikk blødninger i uke 8 i mitt første svangerskap. Det var veldig ubehagelig og jeg var sikker på at nå hadde jeg abortert, fikk menslignende smerter også. Ble sendt til UL neste dag og alt var i skjønneste orden, ble letta da ja. Det er ganske vanlig med blodlignende utflod de første mnd.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I to svangerskap var jeg veldig plaget av rosa utflod og små blødninger.men begge gangene gikk det bra.Håper du kommer tilbake med gode nyheter.Lykke til .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.

Har vært på UL nå. Det så helt ok ut, men går og kjenner på det hele tiden.. Er på do hvert kvarter! Legen kunne ikke si for sikkert, for lite embryo til å kunne se aktivitet, men alt var der det skulle. Får prøve å roe meg nå. Takk for alle svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...