Cat.68 Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 Jeg begynte nå ,og jenta vår er snart 7 måneder. Så hører jeg at det er mye forskjellige meninger om når man bør begynne med puta. Derfor spør jeg her før å se om man kan finne et gjennomsnitt!! Håper på mange svar!!
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Tulla mi hadde en liten tynn pute under hodet helt fra starten av:o)
futte (tm) Skrevet 1. april 2006 #4 Skrevet 1. april 2006 Begynte da han var rundt 4 måneder. Da ville han bare ligge på siden så putta ei bittelita pute under or litt kinnvarme.
mammaen til Thomas Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 Gutten vår er straks to år og har aldri hatt pute.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 de skal jo ikke ha pute før de er ett år??
Tante Blås Squaw Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 ettåringen sover søtt helt uten pute
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Her brukte vi pute fra hun var ca to mnd, men slutta igjen når hun var fem og fikk lammeskinn, nå har hun bare en gulpeklut under hodet igjen:) De lærde strides jo om dette spørsmålet, men vi fikk beskjed både på barsel og på hs at vi fint kunne bruke pute.
Mrs. Bouquet Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Hun har hatt det hele tiden. At de ikke skal ha pute før 2 år begynner de å se bort i fra. Det er for å gi bedre sirkulasjon rundt nakke og hodet, og for forebygge flatt bakhode.
Fire småtroll Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 Mine har fått pute når de har gått fra sprinkelseng til juiorseng, ca 2 år gamle.. Eldste på 6 år elsker pute, vil gjerne ha to stykker. Mellomste på snart 4 år, ligger utenfor puta, bruker den overhodet ikke.. Vesla på 6mnd har bare gulpeklut under hodet, men kanskje jeg skulle begynne med en, hun er jo fullstendig skallet i bakhodet nå. Kanskje noe av håret vokser ut igjen med litt mykere underlag?
snartmammapåny Skrevet 18. november 2007 #12 Skrevet 18. november 2007 ca 3,5mnd. Begynte med pute for å prøve å la det totalt flate bakhode rette seg litt ut. Noe som ser ut til å ha hjelpt, fordi han er ikke så flat lenger heldigvis.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. november 2007 #13 Skrevet 18. november 2007 Vi har hatt en tynn pute i senga hans siden han var nyfødt, vi...
Mammapudding Skrevet 18. november 2007 #14 Skrevet 18. november 2007 Begynte med en sånn flat babypute da Leah var rundt 1 mnd..Hun gulpet ut nesa mens hun lå å sov, og siden hun sover i vår seng er det umulig å heve hodeenden på senga..Siden vi begynte med pute har hun ikke gulpet ut nesa mer:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 18. november 2007 #15 Skrevet 18. november 2007 Vi bruker en liten babypute når han sover i sengen sin, å han er 8 uker. Er helsesøster som anbefalte det siden han snorker så om natten, så han skal få friere luftveier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå