Gå til innhold

April: Deprimert.....


Nelly82

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg vært så deprimert.. Graåter for ingenting, og blir sur for ingenting. Stakkars samboern min, tenker jeg ofte. Og alle tankene jeg tenker gjør at jeg begynner å gråte.

Tenker så mye ekkelt... " Enn hvis jeg bare gråter og ingenting er bra nok når barnet kommer. " " Hva hvis jeg er sur hele tiden og familielykken ikke er som jeg trodde den skulle bli "

 

Er det vanlig å bli veldig hormonell i slutten av svangerskapet?

Jeg vet man kan være det i begynnelsen, men...

 

Hilsen uviten 1.gangsfødende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hormonell trur eg man kan vere gjennom heile svangerskapt. Ingen dager er like. Eg har sjølv vert deprimert til tider, men mest på den tiden eg gjekk aleine fordi eg jobbet på ein annen kant enn kjæresten min. Har blitt betre etter at eg flyttet inn til han i februar. Men nokre tunge dager har eg hatt etter det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Er vanlig med en ekstra dose hormoner de siste ukene før fødsel, som om d ikke var nok fra før. Har også merket at jeg er mer irritert og litt lei i d siste, men har ikke vert noe plaget tidligere. Jeg har mye vondt i hode og blir nok litt sur og lei av den grunn og. Er vel en grunn til disse hormonen også, en slags forberedelse. Blir nok stabilt et par dager etter fødsel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...