Gå til innhold

Oktober: Forelsket (i en annen)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger forstår jeg bare ikke han jeg bor sammen med. Han kom hjem fra jobb i går, sa som det skulle være den naturligste ting i verden, jeg tror jeg forelsket med i dag jeg, hun var så nydelig, og kjempeflink i jobben sin! Hallo! hva forelsket han seg i? jenta, eller det at hun var så flink i jobben sin at han ble så mektig imponert at han ble forlsket?? Ble litt satt ut å saat jeg kanskje ikke burde stole så mye på han om han forelsker seg så lett...forelsker meg i alle jeg sa han da.

Gud hjelpe meg, hvordan skal jeg tolke dette?

Han er kjempe oppmerksom mot meg, forteller meg hele tiden hvor glad han er i meg, hvor deilig han syntes jeg er, og han klarer ikke holde fingrene unna meg, så det skulle ikke være noen grunn for at han skal fly rundt å forelske seg i alle. Skal jeg bare glemme alt sammen, eller ta det opp med han seriøst? er ikke meg å bli sjalu, men ble jammen meg det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble så satt ut her at jeg klarer ikke å svare noe langt og fornuftig på dette.

 

Men dette hadde jeg HELT klart tatt opp ja. Hadde blitt fly forbanna om min samboer hadde sagt dette til meg.

 

Klart du blir sjalu av dette. Snakk sammen. DEtte går ikke an !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...det er to måter å ta dette på. Kommer litt an på hva slags menneske samboeren din er (og det vet jo ikke jeg). Men jeg vet ikke helt om jeg ville reagert så veldig på det jeg..Eller både ja og nei.

 

kanskje han uttrykte seg feil. At han mener at han ble fascinert av henne på et fysisk plan. Det blir jo vi mennesker stadig vekk. Jeg tror ikke han mener forelsket i den forstand som vi tolker det til. Jeg vet ikke, men utifra det du sier, så tror jeg ikke det er noe som truer forholdet deres, annet enn at uttalelsen hans gjorde deg veldig såret og usikker, noe som er fullstendig forståelig. Selvsagt blir du såret av det. Men jeg definerer personlig forelskelse som noe mer alvorlig enn mange andre kanskje gjør. At forelskelse er steget før man elsker. Den første perioden man er sammen med noen, den perioden som er så følelsesladet og intens. Jeg tviler på at det er det han mener når han sier han er forelsket i henne.

 

Spør da vel. Spør ham: Når du sier at du er forelsket i henne, vil det si at du har de sterke intense følelsene som du hadde for meg den første tiden vi var sammen.

 

Hvis han svarer ja da..hmmmm...da tror jeg kanskje han må irettesettes litt ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok lille hormonbomba meg som over reagerte, menn er jo ikke spesielt flinke til å uttale seg til tider, og det han mente var at han forselsket seg i måten hun utførte arbeidet sitt, at hun var utrolig dyktig i det hun drev med, noe som er det samme som min samboer gjør, og han har et arbeid som fasinerer og intereserer han voldsomt. Så da er den saken ute av verden.

Men takk jenter, er så utrolig godt å ha dere, ha en superduper helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...