Gå til innhold

Skifter uke på Lørdager! =)


Juni_baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynner på uke 20 i dag - er 19+1 =)

 

Gratulerer til deg - og meg - med ny uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å æ... også uke 29 nå...

 

men slipper ikke taket på 2 trimester hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nu gjør æ d sidn æ blei satt tbake 6 daga på ul! E bynt på uke 18, 18+0 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifter også på lørdag ennå terminen er en mandag. Skjønner ikke helt det jeg.

Er nå i uke 27.

 

Har sett på vogner i dag. Vanskelig å bestemme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et svangerskap er 40 uker pluss 2 dager. Så da stemmer det jo fint at du skifter uke på lørdag, og har termin mandag;)

 

Det er ikke lenge siden det ble slikt at de regner svangerskap til å være 40+2 men det er mere rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifter også uke i dag, er i uke 28 nå!! :o) Tiden flyr fort synes jeg.. På onsdag skal vi på 3D-ultralyd, og vi gleder oss så masse!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel også du i uke 28 i dag, Randi Cecilie?! Står at jeg er det på min side her iallefall og jeg har termin 3. juli!! Er jo 27 fullgåtte uker, og har begynt på min 28. uke!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skifter uke ved X+1. Ved X+0 er man fullgått den uka man var i. Hvis du er 19+0 på lørdager skifter du uke på søndager. Dette vil du også se på når ukene skifter på din side her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jupp, jeg gjør=) gleder meg alltid ekstra til lørdag, hehe=) jeg har akkurat gått inn i uke 28 da, så henger ei uke etter deg! har du begynt m tell-trivselen eller?? begynte i går kveld, og forstår at man kan bli små-bekymra og litt fort hysterisk..man håper liksom på å kjenne 10 spark på iallefall 10 min, hehe!koslig er det jo likevel=)

 

lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på min side at jeg også er i 28 uke,men jeg gikk over til uke 27 igår,og det er 13 uker til 3 juli når jeg ser på kalenderen,så derfor stemmer ikke utregningen på bim mener jeg da.Det er flere den ikke stemmer på..Jeg har 13 uker til termin.Kan godt hende jeg tenker feil,men hvis jeg gikk over i uke 28 i går,så er jo terminen min 26 juni og ikke 3 juli..får vel mer svar på dette på tirsdag da jeg skal på ultralyd igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skifter på lørdager jeg også, begynte i uke 25 i går:-)

Gleder med sånn til tiden frmover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må stemme i ja:) lørdagenene ja:) Termin foreløpig den 11 september men regner med ny termin etter ultalyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...