Gå til innhold

Mannen med på innvendig UL?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg privat UL om ca en uke (i uke 13). Mannen vil veldig gjerne være med men jeg er litt usikker. (Han får være med hvis han vil, jeg vil ikke såre han).

 

Var dere alene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er du egentlig usikker på om du vil at mannen din skal være med eller ikke?

Jeg skal til tidlig ul neste uke, og vil svært gjerne at samboer skal være med, men det ender vel opp med at jeg må gå alene pga jobben hans. .. Litt trist synes jeg!

Håper du finner ut hva du vil da! Og lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sambo var såklart med på UL når vi var der i uke 11.. Hvorfor skal ikke de også få være med? Er da deres barn også? Med mindre de ikke kan gå fra jobb e.l da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal ta med mannen din ja. Ikke for å skremme deg, men tenk hvis de finner noe galt med barnet. Da er det godt å ha mannen sin der. Jeg har opplevd dette, og det kommer ikke på tale å dra alene på ul nei.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på innvendig UL på mandag (gleder meg sinnsykt). Er en plass mellom 11 og 13 uker på vei. Samboeren min skal være med (det tok jeg som en selvfølge før jeg spurte om han ville). Jeg synes det kan være greitt at han er med tilfelle man enten får vite at noe er galt eller ikke. Det kan jo også tenkes at der er flere enn en og da er det også greit å ha noen med. Åsså blir han liksom "mer med" på det som skjer, men det hvis du ikke vil så er jo det å greit. Du må gjøre som du føler for, det viktigste er at du klarer å slappe av når du er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på tidlig UL på mandag (den andre) og den er innvendig. Samboeren min er med, pga faren for dårlige nyheter. At den er innvendig tenker jeg lite på. Har til og med hatt med datteren min på innvendig UL og GU, og det gikk fint. Det er jo rett og slett hverdagen til oss kvinner. GU er en vesentlig del av livet vårt..faktisk...

 

Dessuten så har jo samboeren min sett hvordan det ser ut der nede..tviler på at han får se noe som ikke har vært der før.:-) og jeg tenker egentlig ikke noe særlig på hvordan han kommer til å reagere på det. Han vet jo hvordan det skal foregå så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri gått igjennom det alene.Hva om du får vite at alt ikke er bra?Mannen din ser ikke opp i der alikavel.dere ser på tv skjermen til ulapparatet.La mannen din få være med å se nurket deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir litt feil om dere velger å ha med mennene bare pga "hvis" det er noe galt med ungen... Har ikke de like mye rett til å se ungen som det dere har? Det er da mannen sin unge også, samme om det er noe galt med ungen eller ikke..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har vært på 1 innvendig UL, og tenkte ikke på det å ha med mannen som et alternativ. Tviler på han tenkte på det heller.

 

Skulle det bli tvillinger, så klarer jeg fint å fortelle det selv. Er det noe galt, så ringer jeg sambo og ber han komme hjem.

 

Han skal være med på ordinær ultralyd, og hvis vi skal ha 3D ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale alle til å ha med pappa'n på Ul, samme når og åssen! Min var med, og det var en utrolig følelse for han også! Er hans lille som er inni magen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de kan være med jeg... er da ikke noe problem selom det er innvendig Ul.. tenk når dere skal fø det er værre , men man tenker ikke på det den gang heller..

 

Lykke til alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...