Gå til innhold

Hei! Jeg lurer på om dere har hatt "vonde" kynnere eller slags krampe/strekking i livmoren?så den er blitt helt hard., også går det over når jeg reiser meg opp??


BBMogbolla

Anbefalte innlegg

Hei.. Hører hjemme til 2trim er 19 uker... influensa og går på penicillin,. hoster og har astma og er veldig dårlig.. i natt våknet jeg av at magen var hard som en ball og at det var vondt eller ubehagelig å ligge på siden elle rpå ryggen og strekke ut magen. reiste meg opp og gikk på do og gikk en tur rundt i stua.. også gikk det over.. kom tilbake etter å ha sovet noen timer.og gjorde det samme og det gikk over?.. merkelig.. Noen som har opplevd det samme? Bare slitsomt å bekymre seg for enda en ting når man allerede er syk.. :) Føden sa jeg skulle avvente, men ringe opp igjen hvis det om tilbake..

Kan det være magemusklene som slapper av når jeg ligger og som får et slags spenn som gjør vondt også? det var liksom en bred smerte.. kun foran der magen var hard. altså livmora.

hm

takk for eventuelle svar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har det på samme måte, men vet heller ikke hva det er.. går over når jeg går litt. Kjipt.. :s

 

Er 32+3... Begynte vel for ca 2 uker siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...