Gå til innhold

noen som orker å svare?


fru furu med kongle

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen her som ikke har hatt andre symptomer enn tretthet da dere fant ut at dere var gravide? Er laaaaaaaaaaaaaangt over IKM ca 1 mnd.. har ikke testa enda, da jeg har prøvd en stund og tatt utrolig mange tester med negativt resultat, og det er så deprimerende...

Er så trett om dagen... sover godt om natten, men er aldri uthvilt... en annen ting er at om jeg ligger og skal reise meg opp, så "stikker" det nederst i magen på en litt merkelig måte... har også hatt murringer i korsryggen... men ingen kvalme eller utflod...

 

kan det være noe på gang eller? hva tror dere... Plis svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si.. trøtthet er jo et symptom, men det kan også bare være vårslapphet. Synes du burde ta en test jeg, den kan nok gi deg et bedre svar enn det jeg kan..

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan godt være noe på gang ja... det du beskriver er akkurat de symptomene jeg hadde til å begynne med... stikkinger/sting nederst i magen var det første tegnet på graviditet hos meg..... også murring i korsryggen..:-) TA TEST!! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kjempetrøtt både forrige gang og nå. Forrige gang kom kvalmen ca en måned over, nå er den her igjen, men langt fra så sterk som forrige gang, og bare et par ganger i uka, hvis jeg har spist sent på kvelden. Kjenner meg absolutt igjen! Med murringer og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar damer! :)

løper å kjøper test når jeg er ferdig på jobb!

Håper jeg kan jublende hoppe over til dere i morgen! :)

Lykketil videre med svangerskapet damer!

 

masse klemmer fra mei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke fått noen symtomer! er 5+4 idag.

Men jeg har det du beskriver om stikkinger i magen når jeg reiser meg fra sengen. Så det er nok mulig å være gravid uten symtomer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...